Gå til innhold

MMS funker ikke med Talkmore.


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har fått meg Talkmore til min N-Gage QD nå, så jeg lastet ned innstillingene for mms fra www.talkmore.no og lagret de. Da skulle det jo funket.

Noe som det ikke gjorde. Det står bare "Sending av melding mislyktes".

 

Hva kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Trodde alt funket hos TalkMore, jeg... Du får vel ta kontakt med TalkMore's kundeservice, de skal visst være ekstremt flinke... :roll:

Skal gjøre det i morgen....kjipt at de ikke har åpent i helgene.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg kan si meg enig i "kritikken" av kundeservicen til Talkmore.

Jeg er hvertfall ikke helt fornøyd.

 

Ja, de er relativt raske i å svare på epost ( innen 24 timer ) , men svarene jeg fikk... :thumbdown:

 

Mitt problem er at folk har prøvd å sende meg mms og sms fra diverse gratis-sider, bla. telenormobil.no. Disse har jeg ikke fått. I noen tilfeller har de fått beskjed etter en stund at meldingen ikke kunne sendes.

De har også prøvd å sende meg mms og sms fra mobilene sine. (Både Telenor, Sense og Tele2 ).

Noen får jeg, og andre får jeg ikke.

Har lest på mobilene deres hvor det står at meldingen er sendt den og den dagen, men jeg har aldri sett dem.

Verste er noen tilfeller hvor folk har ringt meg, men ikke fått svar. På min mobil har det aldri kommet opp at de har ringt i det heletatt. :ohmy:

 

Som dere ser er det omtrent som Lotto om de får kontakt med meg, noe som er ganske irriterende. :mad:

Har sendt Talkmore mails om dette da jeg aldri hadde dette problemet før jeg skiftet til dem. Svaret var at det måtte være at sidene de hadde sendt meldinger fra ikke hadde åpnet for meldinger til Talkmores nett.

 

Javel tenkte jeg, det kunne kanskje forklare deler av problemet ( selv om jeg syntes det hørtes rart ut, de er da tross alt på Netcoms nett, og ikke ett eget ), men det kunne da ikke forklare problemene med samtaler og sms/mms fra mobil.

Sendte ny mail og forklarte dette, og lurte på om det kunne være ett dekningsproblem.

Nytt svar var da : Ring Netcom og sjekk.

 

Jeg er riktignok ingen storkunde, Mobilregning på ca 1000 i måneden ( synes selv det er mer enn høyt nok ) , men mener at Talkmore her burde ha gjort denne sjekken for meg. Som leietager av NetCom's nett har de sikkert mulighet til å finne ut slikt lettere enn meg.

 

Savner kundeservicen hos Sense. Der fikk jeg kjapt svar, og aldri beskjed om å sjekke selv. Ringte jeg dem, ordnet de det enten med en gang, eller ba meg vente i noen minutter, og ringte meg opp igjen. DET var kundeservice det. Ble nok litt bortskjemt der. :blush:

Lenke til kommentar
Har fått meg Talkmore til min N-Gage QD nå, så jeg lastet ned innstillingene for mms fra www.talkmore.no og lagret de. Da skulle det jo funket.

Noe som det ikke gjorde. Det står bare "Sending av melding mislyktes".

 

Hva kan være galt?

Har du aktivert MMS/GPRS da?

 

Bruk innstillingene som du får hos NetCom - Talkmore bruker disse.

Kjenner meg ellers ikke igjen i beskrivelsen til Ringnes-slave av kundeservicen til Talkmore....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har fått meg Talkmore til min N-Gage QD nå, så jeg lastet ned innstillingene for mms fra  www.talkmore.no og lagret de. Da skulle det jo funket.

Noe som det ikke gjorde. Det står bare "Sending av melding mislyktes".

 

Hva kan være galt?

Har du aktivert MMS/GPRS da?

 

Bruk innstillingene som du får hos NetCom - Talkmore bruker disse.

Kjenner meg ellers ikke igjen i beskrivelsen til Ringnes-slave av kundeservicen til Talkmore....

Ringte til kundeservice og fant ut at ikke GPRS var aktivert. De skulle ordne det sa de, men det er ikke fikset enda. Haster forsåvidt ikke...

 

Synes det var bra kundeservice jeg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...