Nimblex Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei! Jeg er eier av den kjente IPOD. I går klarte jeg på en eller annen måte å slette all musikken fra pcen(ikke spør hvordan). Det jeg lurer på er om det finnes noen måte å overføre musikken til datamaskinen fra IPOD. Eller om det på en eller annen måte går ann å finne den sletta mappa på harddisken? Har hørt noe om at det ikke går ann å slette en mappe helt. Dette er krise! Håper det er noen som kan hjelpe meg med dette problemet! takker for alle svar på forhånd! (var usikker på hvor jeg skulle plassere denne posten, men tenkte det var best her. Vær snill å flytt den hvis feil) Lenke til kommentar
DaXi Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 http://www.ipodsoft.com/softwaredetail.aspx?sid=1#download Finnes andre også. Men har litt dårlig tid Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 En bra måte å få filene fra ipoden og over til pc og i tillegg sortere dem etter artist og album er å gå innpå ipoden via min datamaskin, gå innpå den skjulte mappen ipod_control, så på mappen music, så går du inn i Itunes, velger preferences i edit menyen, velger avansert og huker av "Copy files to itunes music folder......" Så går du inn i alle de skjulte mappene med helt sprø navn og drar filene over, mappe for mappe i itunes biblioteket. Når du er ferdig ligger filene på my music/itunes finnes nok enklere metoder, men ikke via itunes tror jeg Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Tusen takk for begge svar! Det ordnet seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå