genetex Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hei. jeg har ett radeon 9600 nonpro 128mbit kort. Jeg hadde en 19" flatskjerm før men den byttet jeg ut med en crt 17" (ikke spør hvorfor) når jeg da fikk denne 17" i posten for en stund siden, tenkte jeg att jeg kanskje skulle prøve med begge skjermene. Der var kontakter til begge 2 men det gikk ikke ann å ha på begge samtidig, bare 1 og 1, rart tenker jeg. Er her noen som vet hvorfor jeg ikke klarte å ha 2 på en gang? noen tips? har jeg kanskje koble dem feil? takker for alle svar! Lenke til kommentar
wim Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det går å bruke begge samtidig, det må bare stilles inn riktig i driveren. Det heter vel kanskje hydravision for ati (husker ikke, brukte ikke ati-kortet mitt mye) Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 stemmer.. det må stilles inn i windows før begge skjermene fungerer samtidig. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 hvor finner jeg dette da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå