Rykende_Kaffe Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 her er en ny sang fra N.G. (ikke meg men en i klikken) N.G. - Nattens Kalde Gate Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Her kommer en WIP fra meg: Er ikke ferdig enda, bare litt "ide myldring" Si hva dere syns untitled Nattens kalde gater: Ikke dårlig ! Eneste ble litt mye "rot" med piano'et i begynnelsen, men ellers ganske bra. Høres ut som om det er studio opptak, stemmer det? Uansett så syns jeg vokalen ble ganske bra, men kanskje litt dårlig kvalitet over div. trommer, piano(som jeg nevnte) osv. 7/10 Endret 22. januar 2005 av e321 Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Høres ut som om det er studio opptak, stemmer det? nei dessverre dette er faktisk en gutt på et gutterom med en berbar data og en mic til 700 flis :!: men studio skal vi skaffe etterhvert (bygge hele driten selv faktisk ) men den sangen din var ikke verst, digg å høre på men jeg overlater review til noen med litt mer peil på sånn musikk Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Nattens kalde gater: Pianoet må meir i time, virker ikkje heilt i takt enkelte plasser. Bassen er litt for simpel, ikkje så masse som skal til før den funker bra. Trommer ville eg ha gjort meir utav, lagt på meir rett og slett....men det er jo berre meg. Og angåande vokal. Rap, gi litt faen i takten. Er tøft om en klarer å rappe utafor takten men likevel være i "time". (skjønner du noke av det eg snakker om no? ) Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Rykende kaffe: ok, funker bra den mic'n der ! Verdt pengene Takker for svar ang. låten min: takk Endret 22. januar 2005 av e321 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 e321 sin untitled låt: Gi basstromma litt mindre rund klang. Litt meir kick i det den slår. ikkje vanvittig, men litt meir anslag hadde gjort seg. Ellers har du vel gjort et poeng av at sangen skal gå i hundreoghelvete, noke som ikkje akkurat er min favoritt Som sagt ikkje min kopp med te, men det funker sikkert likevel. Bassen har en tendes til å falle litt igjennom enkelte plasser også, spesielt på slutten. Breaket rundt 1.15 ville eg ha gjort litt mjukare. Ellers en god jobb med å få meg utav takten rundt 1.02...når den bassen kom var eg på en anna planet Sånne ting liker eg.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Rykende kaffe:ok, funker bra den mic'n der ! Verdt pengene var verd det ja, var ikke mine penger da men.. skal kjøpe ny som er litt bedre. Og angåande vokal. Rap, gi litt faen i takten. Er tøft om en klarer å rappe utafor takten men likevel være i "time". (skjønner du noke av det eg snakker om no? ) jeg tror jeg skjønner hva du mener ja, litt gatas parlement aktig liksom? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Noen andre som gidder og høre litt på min? Er bare 1min altså Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) jeg kan prøve da e321 - untitled mange artige lyder her, likte spesielt den overgangen i ca 50ende sek. den mangla kansje litt ekstra bakrunslyder osv, savna soen steder å ha litt mer lyd hvis du skjønner hva jeg mener. drumsa var ganske deilige å høre på og bassen likte jeg ganske godt. noen av lydene hørtes muligens litt vel unaturlige ut. men som sagt, jeg er ikke den rette til å bedømme Endret 22. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
e321 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Takk Skal prøve og få litt mer i bakgrunnen.. Det blir litt "tomt" noen plasser ja Kanskje fikse en blanding med litt arp. leads og noe perc...? Tror også jeg skal lage en litt dypere, kraftigere "eksplosjon's lyd", noe alla DJPure - Trancescape. Uansett, Takker for komentar, Rykende_kaffe EDIT: Finnes det noe flstudio forum eller noe? En plass som vi kan legge ut musikken vår og få reviews tilbake? Endret 24. januar 2005 av e321 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Som dere sikkert har merket, har jeg vært rimelig afk i det siste. Altfor opptatt med nye siden min (www.NorthClan.com) og andre prosjekter. Men har iallefall laget en ny en da - om World of Warcraft. Dere kan finne den på forsia av www.NorthClan.com eller www.WoW-Norge.net Endret 30. januar 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ha! det var lenge siden ja, no ny musikk eller SkyMarshall? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Jo morn igjen, som sagt over er Raiders of the North sangen ferdig nå! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 den nfsu sangen?? Hvor har du accapella(?) fra `? Lenke til kommentar
Theddy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Nattens Kalde Gater Grei sang... Ante litt Gatas P stil, men det var stilig... Beaten kunne bli litt ensformig og flowen var litt kjedelig i lengden... Stå på, det fins potensiale.. Har noen låter på nett... Oppdateres jevnlig.. Ess I Ermet Royal er Gamer_guru her på forumet... Endret 30. januar 2005 av Theddy Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) da er SkyMarshall tilbake og tråden blir på et mystisk vi tatt i bruk igjen Theddy - Ess i Ermet jeg får kommentere helhets inntrykket av sangene dine , du hadde ganske bra beats der, flowen var grei men litt forutsigbar, du rapper bra og tydelig men teksten var ikke all verdens, bare sånn helt grei. savner ordspill, det er det som gir norsk rap det lille ekstra men et råd når du skal laste opp beats, ikke ha med mer enn ca 1min av beaten, sånn at det tar kortere tid å laste opp og ned Endret 30. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Theddy - Ordleken (beat) Litt oldschool. Likte ikke helt lyden som utgjør melodien, ble litt masete. Trommene var kule syns jeg Bassen blir kanskje litt slitsom og.. Litt ensformig. Den synthen som kommer inn på hooket bygger fint opp, men er ikke spesielt kul den lyden heller. Tror denna beaten kunne blitt mye fetere med bedre lyder! Sampla litt radio, og endte opp med denna. Blir låt på den snart. reggie - Calculate Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 SkyMarshall Arts - Raiders of the North Herlig låt Var ikkje dette eg forventa i det heile tatt når eg satte låten på.. En artig tekst som vanlig fra den kanten. Refrenget er vel dog det beste:) "ditt noss?" Beste setningen er dog: "Gi nå faen i å fuck med oss, vi digger alle sammen her..å slåss" Dette må du ha brukt mykje tid på, med tanke på alle forskjellige vokaler, som du har. Artig liten vri med den lotr vitsen Har egentlig fint lite å utsette på dette her Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jo morn igjen, som sagt over er Raiders of the North sangen ferdig nå! Haha, knallsang! :----D Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 @ e321: Den er fra Eminem - Bitch Please II orginalt. @ LarsP: Hehe, neida: "ditt loss!" Du finner hele teksten akkurat HER!!! Jeg skal bli litt mer aktiv og anmelde mer nå, bare bli ferdig med Raiders sidene og få litt fri fra dama! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå