Ole Kristian Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kan jeg bruke både ethernet og isdn over samme CAT5 kabel med denne splitten i begge ender? Usikker på pinnebruken i ISDN... RJ-45 UTP CAT5 T-ledd (splitter) 10/100Mbps halv dupleks - Ole Kristian Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vet ikke, klarer ikke å se tegningen på oversiden av splitteren. Står jo ikke noe om hvordan de har splittet parene heller. ISDN bruker par 1 og 3 (Pinne 3 og 6, 4 og 5) Lenke til kommentar
Ole Kristian Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Takk for svar! jeg vet heller ikke hvordan den splittes, men nå vet jeg i allefall pinnebruken. Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ja, jeg har kjørt både Ethernet og ISDN over samme CAT5 kabler. Har et ISDN patche-panel fra Elko for ISDN koblingene. Lenke til kommentar
Ole Kristian Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Er det noen som vet om en splitt som fikser dette, eller må jeg lage denne selv? Så på diagrammet for den fra komplett at det ikke vil stemme med den pinnebruken som er nevnt ovenfor her. - Ole Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå