1G FSB Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) sli hovedkort Kan noen forklare det lett? men ett sli hovedkort kan man kjører 2 skjermkort sammen /dobbel ytelse. men da har man 4 kontakter bak pcen. hvilken av de skal skjermen kobbles til? og kan man bruke hvilken som helst 2 like pcie skjermkort? på bildet ser det ut som om de er kobblet sammen med noe asus hightecke greier? og kan noen fortelle meg hva man putter i en pcie x1 port? de korte? takker for svar Endret 28. november 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 sli hovedkort Kan noen forklare det lett? men ett sli hovedkort kan man kjører 2 skjermkort sammen /dobbel ytelse. men da har man 4 kontakter bak pcen. hvilken av de skal skjermen kobbles til? og kan man bruke hvilken som helst 2 like pcie skjermkort? på bildet ser det ut som om de er kobblet sammen med noe asus hightecke greier? og kan noen fortelle meg hva man putter i en pcie x1 port? de korte? takker for svar i SLI må det være 2 helt identiske kort, da f.eks. 6600GT x2. BARE kortet som er valgt som "primary" kan brukes som output device, det andre fungerer som slave, som "bare" jobber. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) å som jeg elsker dobbelpost... :S dumme bug.. *slå* Endret 28. november 2004 av Vizla Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) hm , takker for svar, hva er den billigste varianten av 2x kort som kommer opp i en bedre ytelse enn ett x800xt kort? litt kjipt å kjøpe 2 stk x800xt kort til 9000kr nå om man kan kjøpe 2x andre kort billigere for samme eller bedre ytelse ser dere forskjellen i disse 3? om man skal kjøpe 2 skt lønner det seg med hvem av di? eller disse 3 EDIT : for en bug dag, hvær gang jeg trykker f5 for update på siden viser den en ny og rar edit, noe jeg skrev i sta ,og noe som ikke kom med, og noen ganger ingen ting vet ikke hva dere ser og kan lese nå. her er det mye rart Endret 29. november 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hva er den billigste varianten av 2x kort som kommer opp i en bedre ytelse enn ett x800xt kort?litt kjipt å kjøpe 2 stk x800xt kort til 9000kr nå Men.... dette kan du ikke kjøre SLI... Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Du kan jo fks. et 6800 GT nå, og et senere når det koster halvparten. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) hva er den billigste varianten av 2x kort som kommer opp i en bedre ytelse enn ett x800xt kort?litt kjipt å kjøpe 2 stk x800xt kort til 9000kr nå Men.... dette kan du ikke kjøre SLI... hm,,, så er det bare geforce kort som kjører sli? og kan jeg kjøre 1stk på ett sli hovedkort og kjøpe den andre når den synker i pris? Endret 29. november 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 hva er den billigste varianten av 2x kort som kommer opp i en bedre ytelse enn ett x800xt kort?litt kjipt å kjøpe 2 stk x800xt kort til 9000kr nå Men.... dette kan du ikke kjøre SLI... hm,,, så er det bare geforce kort som kjører sli? og kan jeg kjøre 1stk på ett sli hovedkort og kjøpe den andre når den synker i pris? Det er vel bare Nvidia som har SLI. De andre må kalle det (og gjøre) noe annet. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 så kjøper jeg ett sli hovedkort må jeg kjøpe NVIDIA skjermkort. da,så noen som vet med de 6800 modellene? gt.le (ingen ) ultra noen rekkefølge? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Så langt er det vel bare 6600GT, 6800GT og 6800 Ultra som har mulighet for SLI. Så vidt jeg har fått med meg da.. Men 2x6600GT gir ikke bedre ytelse enn 1x6800GT. Så hvis du først planlegger å ha noe i SLI, er det ingen vits med noe lavere enn 6800GT. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 er jo egentlig ute etter den beste løsningen får 26000 i januar og vil for en gang skyld kjøpe noe så jeg slipper å tenke på grafikken på 1-2 mnd er så lei av dårlig grafikk- kommer agp til å dette ut etter hvert? er jo en del tusen ^45 agp kort der ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå