Gunde^ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Fått QSI-082 dvdbrenner men har problemer med å aktivert DMA på den. Har vært i enhetsbehandling og aktivert "DMA hvis tilgjengelig" men det har ikke hjulpet. Den er i PIO mode selv etter restart. Tar 1.5 time å brenne en dvd nå Er forsåvidt en 1557... Endret 28. november 2004 av Gunde^ Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Fant ut av det... Lenke til kommentar
thernes Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hvorfor ikke poste løsningen også, slik at andre som også kanskje en eller gang får dette problemet finner din løsning Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Kan jeg alltids, fant en ganske fin guide etter litt søking på google.. http://www.michna.com/kb/WxDMA.htm Lenke til kommentar
souljah Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 skikkelig bra!!! fikk endelig løst det samme problemet, takket være den guiden!! tusen takk for hjelpen, hadde faktisk begynt å lure på om jeg måtte reinstallere windows for å bli kvitt problemet.. men nå slipper jeg jo det Lenke til kommentar
Gunde^ Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 No worries Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå