Howiey Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) I lang tid nå har jeg fått opp en sån blå greie med noe søke greier og knapper på rett over start-menyen hver gang jeg åpner IE. Jeg har brukt Norton AntiVirus 04, Ad-aware og Search & destroy for og prøve og fjerne dette, uten hell. Nå er den vekke, av eller annen grunn, men nå er det kommet opp det forbaskede search the web dritet igjen som startside. Hver gang jeg åpner IE så setter jeg en ny startside, men search the web siden kommer frem hele tiden! Får den ikke vekk. Hva gjør jeg!? Endret 28. november 2004 av cola_boy Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei, ta en tur til denne siden http://www.spywarefri.dk/forum/ gå inn på forumet deres og legg f.eks inn loggen til hijackthis der, de er flinke til og hjelpe, lykke til Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hijack This fikser den biffen. Du kan poste loggen her også, så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
alos Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) vil selv ambefale å laste ned adaware, dette progremet er gratis og fjerner alt av hijacks og spyware last ned herfra:adaware sorry leste nå at du har testet det.. beklager at jeg ikke leste hele innlegget først . Endret 29. november 2004 av alos Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Vil tro at «CWShredder» også fikser den biffen lett. Søk etter det på Google, last ned, åpn programmet og trykk på FIX. Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Hvilken logg? Vil tro at «CWShredder» også fikser den biffen lett. Søk etter det på Google, last ned, åpn programmet og trykk på FIX. Nope, prøvde, men det er der fremdeles... Endret 29. november 2004 av cola_boy Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvis du har innstalert MSG+ til MSN, fjærn denn! Hadde samme problem. Når du innstalerer MSG+ må du trykke nei på å innstalere programvare fra partnere! Prøv dette! Etter avinnstalasjon, kjør gjennom adaware oog spybot Håper dette hjelper Lenke til kommentar
Howiey Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Hvis du har innstalert MSG+ til MSN, fjærn denn! Hadde samme problem. Når du innstalerer MSG+ må du trykke nei på å innstalere programvare fra partnere! Prøv dette!Etter avinnstalasjon, kjør gjennom adaware oog spybot Håper dette hjelper Har hatt msn+ i årevis... Har alltid takket nei til sponsorprogram. Har aldri hatt dette problemet før... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hvis du har innstalert MSG+ til MSN, fjærn denn! Hadde samme problem. Når du innstalerer MSG+ må du trykke nei på å innstalere programvare fra partnere! Prøv dette!Etter avinnstalasjon, kjør gjennom adaware oog spybot Håper dette hjelper Har hatt msn+ i årevis... Har alltid takket nei til sponsorprogram. Har aldri hatt dette problemet før... Ja men gjør som vi sier da.. Last ned Hijackthis og post loggen inn her... Kanskje du trenger Google.. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 "Loggen" er den tekstfila som genereres når du kjører Hijack This. Last ned og kjør programmet, trykk deretter "Scan" og "Save log". Så poster du innholdet i loggen her. Lenke til kommentar
sazha Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hadde akkurat samme problem med disse blåe greiene og gråe faner som la seg under adresselinja, prøvde alle råd som fantes og fant til slutt selv ut hvordan bli kvitt det. Gjemt på en av sidene til Search the Web ligger løsningen. http://66.220.17.157/help.html Her finner en alle mulige måter å få fjernet problemet, bl.a. med eget nedlastnings at "uninstall" programvare om du ikke får det til på andre måter. Tok meg som er TOTALT ukyndig på dette 10 minutter, så da er det håp for alle!!! Lykke til! Lenke til kommentar
wil Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 et lite tips gutter: IKKE å jeg gjentar IKKE bruk Internet Explorer. den fører bare drit med seg. bruk heller Opera eller Firefox. disse 2 er mye bedre å du får minimalt med spyware også. jeg har ikke opplevd sånn rar startsiden når jeg har brukt Opera og Firefox. det hendte det at jeg fikk når jeg brukte IE. kjedelig. Lenke til kommentar
DllInjexion Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) -EDITED- Endret 7. desember 2004 av DllInjexion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå