mortengutt Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei, kan noen være snill og forklare meg dette detaljert? Hvordan det fungerer, både med regning, sms (trekkes det fra de 200 kr eller kommer det utenom?), positive og negative ting osv. Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Hei! Jeg har hatt Youngtalk i et par år , men gikk nettopp over til Talkmore. Youngtalk systemet fungerer veldig bra syns nå jeg, man får en regning hver måned på 200,-. Man betaler på etterskudd, altså pengene kommer inn på mobilen før det er betalt. Du får 30 gratis sms per måned og 69 øre for resten. 10 gratis MMS per måned og personsvar følger også med. Alt man ringer og sender meldinger for trekkes fra de 200,- du har på mobilen. Akkurat som kontantkort. Bare at du "må" betale 200,- i måneden. Du kan også kjøpe Netcom kontantkort utenom. Så personlig så synes jeg dette er et veldig bra abb. men det finnes billigere. Endret 28. november 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Og hvis du klasker på 31kr i måneden, så har du kasko på telefonen også, hendig om du skulle være uheldig og miste den i veggen f.eks! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå