Daywalker Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Har et Asus A7V333 hovedkort og overklokker en del. Bruker Motherboardmonitor V5.1.0.7. Når jeg skal velge CPU temp sensor har jeg to valg: Asus2 Asus2 (CUSL2) Asus 2 viser det samme som bios, mens den andre viser 10 grader mer. Hva er riktig? og ikke minst hva skal jeg følge? Lenke til kommentar
totveit Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Ingen av dem er riktige. De bommer litt negge to, mitt Asus A7M266 sin bios måling bommet med 4 grader, har nå et eksternt termometer montert inn i 5,25bay med sensor intill siden av kjernen på prosessoren, den andre hksensoren min bommet enda mer, men husker ikke i fartn hvor mye Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Er ikke en av sensorene den som er innebygget i XP'en? Skulle jo tro at den viste rett. Hvordan vet du at de er feil og din er helt riktig? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker Blåbær Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Du finner kanskje en del om Asus-kortet ditt her Daywalker... http://www.braziliantech.com/cgi-bin/YaBB....gi?board=brtech ...hvis du ikke har kikka innom der. Jeg har jaffal funnet mye rart om kortet mitt. :smile: Bruker også Daniel's bios med full raid. Virker supert! Lenke til kommentar
Daywalker Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Thanx! Grei side med mye snax. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 14:06, Daywalker skrev:Er ikke en av sensorene den som er innebygget i XP'en? Skulle jo tro at den viste rett. Hvordan vet du at de er feil og din er helt riktig? Stemmer at det er innebygd temperatursensor men hovedkortet må støtte denne fungsjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå