Achilleus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Noen av dere som vet hvor jeg kan finne gratis demoer/versjoner av dts, thx og dolby tester til min dvd spiller/anlegg? Jeg har noen mp3er her, men det låter ikke bra. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 De finnes kun på dvd-plater. Bla. StarWars dvd'ene og Signs får man med thx-kalibreringsprogram. I "the calibrator" fra hifiklubben får man alle demoene fra dts og DD... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 De finnes kun på dvd-plater. Bla. StarWars dvd'ene og Signs får man med thx-kalibreringsprogram. I "the calibrator" fra hifiklubben får man alle demoene fra dts og DD... Å si at den inneholder alle DTS/DD demoer er vel å overdrive ganske ekstremt, men den inneholder da hvertfall noen få demoer. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg vet ikke om noen flere enn dem som er med på "the calibrator" iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå