Daehli Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg et digitalt videokamera for bruk til å lage amatørfilmer, men også å kunne filme under vann i innendørs svømmebasseng. Tanken er at jeg skal kunne filme under vann for å teste ut diverse teknikker. Det eneste kriteriet er at det er et DV-kamera som jeg kan kjøpe et "sportsetui" eller undervannshus, som jeg kan bruke til å filme under vann. Bildekvaliteten bør være best mulig til den prisen, utseende på kamera, vekt o.l. har ikke noe å si. Kameraet bør være av kvalitet, helst ikke noe som ryker på noen uker. Hvis noen kan komme med noen anbefalinger så hadde det vært fint. Jeg har sett litt på Sony sine kameraer, men jeg finner ikke noen undervannshus til dem. Alle erfaringer både med og uten vann taes i mot med et stort takk. mvh. Morten Endret 28. november 2004 av Dasset Lenke til kommentar
sixx Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 alt jeg vet er at sony kameraene er utrolig gode...så uansett vil nok noen av de kameraene du nevnte der virke bra... Det er også en mulighet å kjøpe et vanlig kamera å kjøpe til et slik deksel/hus å ha rundt kameraet...det skal visstnok virke ganske greit under vann... Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg ble veldig interessert i Sony sitt DCR-HC85E kamera. 8 300kroner fant jeg det til. Har noen erfaringer med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå