whom Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Har du prøvd det for å teste om det er 10/100? Vi får vel ta en test for moro skyld før sengetid Håper bare win-xp har driver support... *brb* Lenke til kommentar
whom Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 XP hadde (som ventet) ikke support og på nett finner jeg: Unsupported Drivers Any driver listed below is for your convienence ONLY 3Com does not provide Technical Support for these drivers. 3C900B-COMBO (mitt kort), 3C900B-FL(SC), jaja. Antar det betyr at det ikke finnes driver... Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 3c900B er 10Mbit only.... Om du har valget mellom onboard'en på Abit NF7-S v2.0 og et SMC kort ville jeg gått for onboard'en. nVidia MAC med Realtech PHY, funker fint, ikke høy cpu load. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Gikk for et Sunsway/ST Lab PCI Gigabit Adapter 32-bit. Billig var det, men er det noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Gikk for et Sunsway/ST Lab PCI Gigabit Adapter 32-bit. Billig var det, men er det noen som har erfaringer med dette? Nope, men jeg hadde et sunsway PC-card nettverkskort på den gamle laptopen. Funket fint det! Skal vedde på at du kommer til å bli fornøyd med det til tross for at mange hevder det motsatte! Så lenge et produkt tilfredsstiller mine behov (og min lommebok!), gir jeg f* i hvem som har laget det og hvor "bra" det er på papiret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå