MixMaster87 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hei! jeg fikk en mod chip til min psx for 3 - 4 år siden. jeg spiller aldri på den og vi fikk ikke instalert den da så nå tar jeg sjansen på å få den isntalert, men ste faren min hadde kasta instruksjonene vi fikk nå vi kjøpte den for bare noen dager siden (han rydda der hvor den var og trodde jeg ikke skulle ha det alike vel) chipen er med 8 "armer" og bare 7 av dem skal loddes på. såpass husker jeg, og dette står på chippen med veldig svak skrift: 12C50BA 04/PR5W 0512 kan ha sett feil på den da, men. psx modellen er en scph-9002. håper ikke denne "tread" blir tatt bort som piratvirksomhet... jeg trenger bare navnet på chipen og kanskje en url til hvordan jeg monterer den... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Boot2 stealt? bilde Lenke til kommentar
MixMaster87 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 chippen min er til en psx, ikke ps-2. psx er den originale playstationen (for de som ikke visste det) ikke ps-1 eller ps-2 Lenke til kommentar
MixMaster87 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 jeg vil helst finne ut alt i dag... har VELIDG lyst til å instalere den med en gang. trenger egentlig bare å vite hvordan jeg skal sette den på. gjør det noe im jeg lodder feil og så starter den? kan jo prøve med en av de andre bildene jeg har funnet da, men jeg tør ikke hvis jeg kan hærpe psx'en Lenke til kommentar
MixMaster87 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 jeg vil helst finne ut alt i dag... har VELIDG lyst til å instalere den med en gang. trenger egentlig bare å vite hvordan jeg skal sette den på. gjør det noe im jeg lodder feil og så starter den? kan jo prøve med en av de andre bildene jeg har funnet da, men jeg tør ikke hvis jeg kan hærpe psx'en Lenke til kommentar
MixMaster87 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 kan jeg ødelegge playstationen hvis jeg lodder feil!?!?!?!?!? får jeg svar på det så prøver jeg med en gang med en eller fler av noen instrukser jeg har fått om psx stealth chip!!! (fant ut at det måtte være en stealth chip pga. at det er 7 ledninger som skal loddes jeg vil ha svar NÅ!!!! takk for svar Lenke til kommentar
MixMaster87 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 jeg instalerte chipen i sta, men playstation'en funker fortsatt på vanlig måte, som om at chipen ikke skulle vært der:s. ingen ødelagte kretser, ingen feil noen steder, men jeg får ikke spilt brente spill, bare originale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå