olaberg Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) jeg skal oppgradere pc'n min, og har bestemt meg for å kjøpe et system basert på socet 939... det jeg har tenkt å kjøpe er: AMD Athlon 64 3500+ PSU RAM prosessor kjøler kjøpe pasta og HK dette har jeg tenkt å bruke 4500-5000kr på. jeg har tenkt til å overklokke, så jeg vil gjerne ha et HK med både AGP og PCI lock. jeg bryr meg ikke om PCI express, da jeg allerede har et skjermkort som jeg er fornøyd med... Mvh: Ola Endret 28. november 2004 av olaberg Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Når det gjelder CPU vifte er det like greit å kjøpe Boxed versjon, så får du med både CPU vifte og kjølepasta. Hovedkort Ram PSU Her har du god PSU, godt hk og helt grei ram. Post nr.500!!!! Endret 28. november 2004 av MacManus Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 men har det hovedkortet agp og pci lock? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 men har det hovedkortet agp og pci lock? Ja. Og den PSU'en er veldig bra. Har den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå