Sir_cruz Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Hvor får jeg et stort støysvakt kabinett med minst 8 HD brønner og 4 5,25 brønner ? Det skal være Silence i kabinettet (ikke ekstremt) Trenger ikke være PSU med håper på svar Edit : helst ikke chiftec Endret 28. november 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Hva syntes dere om denne her ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har ingen erfaring selv, men jeg mener å huske at det var noen poster om dette kabinettet for flere måneder siden, og de var fornøyd med det:) Det ser jo utrolig lekkert ut på microplex.no sine sider, da. Jeg syntest du burde slå til Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hvis du går opp noen hundre kroner så får du dette, det skal være veldig bra kabinett. Og det er det samme med dette som med I&S, du trenger moduler for å få inn 3,5" enheter. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 noen hundre lapper jeg skal ha strømforsynig og kabinett har bare 1600 - 1800 desverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå