borchgrevink Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Spiller ikke, kun litt videoredigering og surfing. Har GeForce2. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 På surfingen har det ingenting å si. Men på videoredigeringen kan det ha litt å si. Da er det kjekt å ha et kort som har en del minne, klarer å prosessere mer. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 OK. Trodde videoredigering mest gikk på cpu jeg? Hva med vanlige kontorapplikasjoner? Der har det vel ingenting å si? Lenke til kommentar
sixx Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 OK. Trodde videoredigering mest gikk på cpu jeg? Hva med vanlige kontorapplikasjoner? Der har det vel ingenting å si? På vanlige oppgaver har skjermkortet ingen ting å si.... Jeg driver forresten litt med videoredigering å har et ganske dårlig skjermkort. Men det går helt greit. Så etter mibne erfaringer har ikke skjermkortet noen spessiel hensikt når det gjelder videoredigering heller...har mest med ram og cpu å gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå