ED209 Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Platform: Windows XP.Windows 98.Windows Me.Windows NT.Windows 2000This item will be released on October 7, 2005. You may order it now and we will dispatch it to you when we receive it from our supplier. Please note that release dates are subject to change. Denne teksten finner dere inne på Amazon. Sjekk prisen, bestillte BFV fra dem før release datoen var satt. Kostet 499,- her i Norge når d kom, jeg betalte kun 280,- ferdig frankert hjem til meg samme dag som det ble sluppet her i Norge. Kommer helt klart til å bestille fra dem. Hvis BF2 f.eks. skulle fått ny release dato i juni, så vil de sende det med en gang. Og ja, dette spillet blir helt klart å komme inn i min samling av Battlefield samlingen min i lag med: -Battlefield 1942 -Battlefield Road to Rome -Battlefield Seacret Weapons of WWII -Battlefield Vietnam Helt klar favoritt er moddene "DC" og "DCfinal". Nytt av dato hos meg er en mod til BFV som heter "Point of Existence" hvor det er en som heter Andreas Johansen som har vært med å lage, gikk i klassen med ham på Høgskolen i Tromsø nå i høst. Endret 16. februar 2005 av Rattata[No] Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 no måkje dokke skryte ting opp i skyene her... HL2 krever ikkje like masse som folk antok Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Vet ikke lenger om jeg gleder meg så forferdelig. Det er så mage store titler som slippes, at jeg er redd denne kommer til å glippe igjennom fingrene mine i første omgang (med mindre den ikke kommer godt over 9.0 hos Gamespot). Man begynner jo å tenke: etter BF1942 ga jeg opp BF.... expansionene sugde noe så grådigt! Men BF2 skal seff prøves! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Vet ikke lenger om jeg gleder meg så forferdelig. Det er så mage store titler som slippes, at jeg er redd denne kommer til å glippe igjennom fingrene mine i første omgang (med mindre den ikke kommer godt over 9.0 hos Gamespot). Man begynner jo å tenke: etter BF1942 ga jeg opp BF.... expansionene sugde noe så grådigt! Men BF2 skal seff prøves! Det er jo et nytt konsept, og trolig nok vil det fungere. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 tror det blir litt likt point of exisitence Lenke til kommentar
viranth Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Spiller mye mye DC, så BF2 er noe jeg ser veldig frem til. Jo mer materiale de slipper fra dette spillet, jo mer ser det ut som det kan bli et meget bra spill. Spesielt disse "Commander" og "Squad Leader spawnpoints" funksjonene ser veldig bra ut, særlig om man er i en klan f.eks. Grafikken i spillet er også helt rå, masse detaljer og støv, skikkelig kos =) Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 tror det blir litt likt point of exisitence Får da håpe ikke det. POE er ikke så morsomt at det gjør noe. Ihvertfall ikke den versjonen jeg testa. Mulig den har blitt bedre med oppdateringene. Håper generellt at BF2 har litt mindre avstander så man ikke trenger å bruke 5 minutter på å komme seg til noe action til fots. Noen av POE brettene er du jo NØDT til å ha en doning ellers tar det jo en evighet å komme seg fram. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 ja det er forsåvidt sant men det kommer meget sansynligt å bli noe lignende POE Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg ville absolutt digge å spille i squad, OFP 1985 style, så lenger jeg slipper å være commander. Jeg vil være en fotsoldat hovedsaklig, og overlater he-man taktene til andre. Om det vil bli muligheter for seriøst bra teamplay på den måten, skal jeg garantert ha det. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg lurer på noe: I dag var jeg bortom Spaceworld som lovet meg Battlefield 2 headset og spillet til 449,- Jeg gikk så bort til Spideman, der man også kunne forhpåndsbestille spillet, men der fikk man med en ynkelig t-skjorte i stedet for headsetet. Butikk-eieren sa at headsettet var noe dritt som Spaceworld hadde produsert selv, og bare trykket på en logo, men de selv hadde fått t-skjortene direkte fra EA. Hvem skal jeg tro på? Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Headsettet er ekte.. De selger det på komplett og...og på BF2 sin side ser du bilde av det og så vidt jeg vet... men det er nok ikke ett headset jeg ville kjøpt uansett ! Endret 22. februar 2005 av Lucas Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg er stor Desert Combat fan og gleder meg SINNSYKT mye til BF2 ! Jeg skal ha det samme dag det kommer ! Da blir det pause fra WoW gitt ! Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Så lenge kjøretøyer står i fokus, så har jeg stor tro på dette spillet. I bf:V syntes jeg at det var for lite spennede vehicles/fly osv. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 tankbug Skrevet: 23/02/2005 : 09:01 Så lenge kjøretøyer står i fokus, så har jeg stor tro på dette spillet. I bf:V syntes jeg at det var for lite spennede vehicles/fly osv. det er jo ikke sant Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Headsettet er ekte.. De selger det på komplett og...og på BF2 sin side ser du bilde av det og så vidt jeg vet... men det er nok ikke ett headset jeg ville kjøpt uansett ! HVorfor ikke, det er jo gratis.... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 sikker på at det ikkje berre øker prisen? Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Når kommer det ? I juni ? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) 22/03-05 Neida, spillet er utsatt til Juni/Juli Sitter ikke på linken atm. men det skal være lett å finne. EDIT: Gamer.no sier 2. kvartal Endret 23. februar 2005 av Odland81 Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg var på spaceworld, og de sa: "Det er funnet en feil på spillet, og spillet vil bli forsinket. Jeg kan derfor ikke love noen dato for når vi får det inn." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå