Knofle Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har den nedlastede versjonen av både BF 1942 og BFV. Begynner å bli temmelig lei av de tørre boot-matchene. Mye bedre mot ekte spillere..... så gjør noe med det da ! kjøp spillene, BF1942 er jo på billig salg hos LKjøp for 99Kr ! Det er nesten 99 kroner ut av vinduet. Greier fint å vente på BF 2...... 99,- ut av vinduet er litt rart å si... det er fortsatt møkkakult selv om det er gammelt... men hvis du kan vente på bf2, så gjør det Uansett gleder jeg meg vilt til bf2, vil skyte igjennom en vegg Om du vil skyte gjennom vegger kan jo du prøve et source-spill som f.eks. Half-Life 2 eller CS:Source...... du kan ikke bare skyte igjennom... du kan skyte NED Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det står på gamer at det kjeme ut i 2. kvartal :-) stemmer det? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det står på gamer at det kjeme ut i 2. kvartal :-) stemmer det? spelet var akkurat forsinka: http://gamer.no/art.php?artikkelid=13172 du må alltid ta utgivelsedatoer med ei klype salt, dei vert forandra heile tida. men gamer.no er ei truverdig kjelde. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 ja det er eg klarover... Viss ein er heldig kjeme det ut tidlegare Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har den nedlastede versjonen av både BF 1942 og BFV. Begynner å bli temmelig lei av de tørre boot-matchene. Mye bedre mot ekte spillere..... så gjør noe med det da ! kjøp spillene, BF1942 er jo på billig salg hos LKjøp for 99Kr ! Det er nesten 99 kroner ut av vinduet. Greier fint å vente på BF 2...... 99,- ut av vinduet er litt rart å si... det er fortsatt møkkakult selv om det er gammelt... men hvis du kan vente på bf2, så gjør det Uansett gleder jeg meg vilt til bf2, vil skyte igjennom en vegg Om du vil skyte gjennom vegger kan jo du prøve et source-spill som f.eks. Half-Life 2 eller CS:Source...... du kan ikke bare skyte igjennom... du kan skyte NED Du kan sprenge ned hus med Source motoren, bare du spiller på maps som støtter dette. (Skal ikke BF2 bruke samme grafikk/fysikkmotor?) Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har den nedlastede versjonen av både BF 1942 og BFV. Begynner å bli temmelig lei av de tørre boot-matchene. Mye bedre mot ekte spillere..... så gjør noe med det da ! kjøp spillene, BF1942 er jo på billig salg hos LKjøp for 99Kr ! Det er nesten 99 kroner ut av vinduet. Greier fint å vente på BF 2...... 99,- ut av vinduet er litt rart å si... det er fortsatt møkkakult selv om det er gammelt... men hvis du kan vente på bf2, så gjør det Uansett gleder jeg meg vilt til bf2, vil skyte igjennom en vegg Om du vil skyte gjennom vegger kan jo du prøve et source-spill som f.eks. Half-Life 2 eller CS:Source...... du kan ikke bare skyte igjennom... du kan skyte NED Du kan sprenge ned hus med Source motoren, bare du spiller på maps som støtter dette. (Skal ikke BF2 bruke samme grafikk/fysikkmotor?) nei, trur ikkje det Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (Skal ikke BF2 bruke samme grafikk/fysikkmotor?) nei. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Burtmasta, DezTruckTor og Avalaker: Kutt ut unødvendig quoting. Quote KUN det du svarer på. Det tar ikke SÅ lang tid å fjerne litt quote. Fortsetter dette, utdeles advarsler Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Så videoen til bf2 her forleden, så drittkult ut! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Seff gleder jeg meg til bf2! Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 På enkelte Spaceworld butikker kan man nå forhåndsbestille spillet! Tenkte bare jeg skulle informere Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vet ikke lenger om jeg gleder meg så forferdelig. Det er så mage store titler som slippes, at jeg er redd denne kommer til å glippe igjennom fingrene mine i første omgang (med mindre den ikke kommer godt over 9.0 hos Gamespot). Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Battlefield 2 er det spillet jeg venter mest på dette året,bildene og filmene ser jo utrolig bra ut.lurer på om det virkelig rekker med 1 GB ram til de store mapene når man spiller online.. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Tror nok jeg venter en liten stund med BF2. Etter BF vietnam med M60 og radeon 9800 problemene tviler jeg ikke et sekund på at det trengs et par større patcher før dette spillet er helt på skinner. Er alltid skeptisk til spill under EAs kontroll bare så det er sagt. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Renger med at jeg kan spille det med 512mb ram og Geforce 6800le og en cpu på 3.2ghz!? Men jeg skal ha meg spillet.. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Renger med at jeg kan spille det med 512mb ram og Geforce 6800le og en cpu på 3.2ghz!? Men jeg skal ha meg spillet.. Seff, og det går også helt glinsende fint med 3 GHZ, 6600GT, og muligens bør man ha minst 512mb ram. Det er vel minimale forskjeller på 6600GT og 6800le. PRisen er så enormt forskjellig i forhold til ytelsen at 6800le skjeldent lønner seg. Da er det så lite å legge til for å få 6800 eller 6800GT.... Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Man skal heller ikke si hva som går og hva som ikke går, da spillet ikke er uten enda. Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 når d gjelder systemkrav hører jeg rykter om minimum 1024 mb ram på skjerkortet Da blir det vel en salgsuksess.. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 når d gjelder systemkrav hører jeg rykter om minimum 1024 mb ram på skjerkortet Da blir det vel en salgsuksess.. Dette rykte bare tull, offisielle systemkrav er ute og der var vel recommended (minimum?) 128mb RAM og 1,4 shaders. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Tror det skal gå fint å spille BF2 uten måtte kjøpe nytt skjermkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå