Dandar Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) https://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306586&cks=TOP der er BF2 m BF2 Logitech headset til 475 hos komplett. Ser du litt lenger opp er det allerede en som har postet det. ...og uansett har jeg godt nok headsett Endret 24. januar 2005 av Dandar Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg GLEDER meg til dette spillet. Kanskje dette blir ett av di få spilla jeg kommer til å kjøpe istedet for å laste ned! Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg GLEDER meg til dette spillet.Kanskje dette blir ett av di få spilla jeg kommer til å kjøpe istedet for å laste ned! Kanskje det er fordi man nesten ikke kan bruke dette spillet om man laster det ned siden hoveddelen av spillet er internetbasert...... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Listetråd.. Selfølgelig gleder jeg meg. Når kommer spillet foressten? April? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg GLEDER meg til dette spillet.Kanskje dette blir ett av di få spilla jeg kommer til å kjøpe istedet for å laste ned! Hehhe Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Gleder meg jeg også Tar sorgene når den tid kommer (etter og ha testet det) Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg GLEDER meg til dette spillet.Kanskje dette blir ett av di få spilla jeg kommer til å kjøpe istedet for å laste ned! Kanskje det er fordi man nesten ikke kan bruke dette spillet om man laster det ned siden hoveddelen av spillet er internetbasert...... liker å spille mot botts Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Gleder meg jeg også Tar sorgene når den tid kommer (etter og ha testet det) Synd den tid aldri kommer Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) Typisk spillselskap Nå har de utsatt Battlefield 2.... Aaaargh!!! Kommer ikke før mellom april til juni!! Jaja... bare å smøre seg med tolmodighet! Endret 26. januar 2005 av MadDog777 Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg GLEDER meg til dette spillet.Kanskje dette blir ett av di få spilla jeg kommer til å kjøpe istedet for å laste ned! Kanskje det er fordi man nesten ikke kan bruke dette spillet om man laster det ned siden hoveddelen av spillet er internetbasert...... liker å spille mot botts Jeg har den nedlastede versjonen av både BF 1942 og BFV. Begynner å bli temmelig lei av de tørre boot-matchene. Mye bedre mot ekte spillere..... Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har den nedlastede versjonen av både BF 1942 og BFV. Begynner å bli temmelig lei av de tørre boot-matchene. Mye bedre mot ekte spillere..... så gjør noe med det da ! kjøp spillene, BF1942 er jo på billig salg hos LKjøp for 99Kr ! Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har den nedlastede versjonen av både BF 1942 og BFV. Begynner å bli temmelig lei av de tørre boot-matchene. Mye bedre mot ekte spillere..... så gjør noe med det da ! kjøp spillene, BF1942 er jo på billig salg hos LKjøp for 99Kr ! Det er nesten 99 kroner ut av vinduet. Greier fint å vente på BF 2...... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har den nedlastede versjonen av både BF 1942 og BFV. Begynner å bli temmelig lei av de tørre boot-matchene. Mye bedre mot ekte spillere..... så gjør noe med det da ! kjøp spillene, BF1942 er jo på billig salg hos LKjøp for 99Kr ! Det er nesten 99 kroner ut av vinduet. Greier fint å vente på BF 2...... 99,- ut av vinduet er litt rart å si... det er fortsatt møkkakult selv om det er gammelt... men hvis du kan vente på bf2, så gjør det Uansett gleder jeg meg vilt til bf2, vil skyte igjennom en vegg Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har den nedlastede versjonen av både BF 1942 og BFV. Begynner å bli temmelig lei av de tørre boot-matchene. Mye bedre mot ekte spillere..... så gjør noe med det da ! kjøp spillene, BF1942 er jo på billig salg hos LKjøp for 99Kr ! Det er nesten 99 kroner ut av vinduet. Greier fint å vente på BF 2...... 99,- ut av vinduet er litt rart å si... det er fortsatt møkkakult selv om det er gammelt... men hvis du kan vente på bf2, så gjør det Uansett gleder jeg meg vilt til bf2, vil skyte igjennom en vegg Om du vil skyte gjennom vegger kan jo du prøve et source-spill som f.eks. Half-Life 2 eller CS:Source...... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Synes det var VIRKELIG synd at de hadde like dårlige lyder på våpnene som i 1942. Hørres ut som en drill, så svake teite lyder at du får ikke følelsen av å skyte med et våpen. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Synes det var VIRKELIG synd at de hadde like dårlige lyder på våpnene som i 1942. Hørres ut som en drill, så svake teite lyder at du får ikke følelsen av å skyte med et våpen. Men lydsiden er todelt; musikken er jo konge da. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Synes det var VIRKELIG synd at de hadde like dårlige lyder på våpnene som i 1942. Hørres ut som en drill, så svake teite lyder at du får ikke følelsen av å skyte med et våpen. Men lydsiden er todelt; musikken er jo konge da. Surfin' Bird Elsker å sveve over andre sine spawn point med den drundrene utover samtdig som jeg slakter alt og alle Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 vil ikke tro lyden er slik når du bruker headset eller veldig gode høytalere, lyd kvalitetn går bestandig rauva når man recorder og ! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 vil ikke tro lyden er slik når du bruker headset eller veldig gode høytalere, lyd kvalitetn går bestandig rauva når man recorder og ! Har logitech Z-680, tror ikke det er noe galt med dem. Dessuten tviler jeg på at "lyden går ræva" når EA sine lydfolk skal lage dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå