ErlendRU Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 trur og håper det kommer til å bli bra.. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 22/03-05 Neida, spillet er utsatt til Juni/Juli Sitter ikke på linken atm. men det skal være lett å finne. EDIT: Gamer.no sier 2. kvartal jah.. men produsent kan jo utsette det og... Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 selvfølgelig blir det kanon bra Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Etter det jeg har sett så ser våpenfysikken ganske lik ut. "Tankse-kuler" lobber på samme måte som i BF1942. Kanontårnet snur seg megaraskt. Soldatene tåler vel sjukt mye. Helikopteret styres på samme måte som i Vietnam (BAAAD!!) Nei, ser ut som om jeg kommer til å holde meg til BF1942 (dvs. modsa) FH og evt. DC. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 eg fikk liksom ikke held dreisen på helikopter flyginga i DC moden. så eg håper de gjør det på samme måte som de gjore i BFV Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 eg fikk liksom ikke held dreisen på helikopter flyginga i DC moden. så eg håper de gjør det på samme måte som de gjore i BFV Synest det er for lett å styre Helikopter i Bf:V men men...... Altså at det blir litt vanskeligare i Battlefield 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå