Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 For alle oss som spiller Battlefield 1942 (evt. Vietnam) er det sikkert mange som gleder seg til BF2. Hva tror dere om det? Personlig tror jeg det blir idiotisk kjedelig, og seriens kanskje dårligste spill. Trailerene og filmene får meg til å tenke på CS, og derfor mister jeg lysten. Jeg har allerede bestemt meg for å ikke kjøpe spillet. Uansett, tror dere det blir bra, eller synes dere, som meg, at WW2-spillene er det eneste som gjelder? Blir skuffet over DICE, skulle ønske de lagde noe mer basert på krig, men that's life. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Enig med deg, kan blir veldig kjedelig og en helt ny verden å se bf fra... ,men skal ikke undervurdere spillet! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Diskuter spill og tilbehør - PC -> Battlefield Flyttes. Lenke til kommentar
Campari Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Synes det ser bra ut jeg. Hva er det dere misliker med det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Av den videon jeg har sett ser det mere ut som etterfølger til rainbow six o.l istedenfor battlefield... Kommer nok ikke til å kjøpe det Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg må si det er veldig få spill hvor jeg har spilt dem aktivt fra release til en annen oppfølger, så jeg har stor tro på Battlefield 2. Min eneste bekymring er at maskinkravene kommer til å bli umenneskelig Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 La os nå ikke falle helt i staver her fordi vi tror at BF2 kommer til å ha umenneskelige systemkrav - la oss nå bare vente å se =) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 La os nå ikke falle helt i staver her fordi vi tror at BF2 kommer til å ha umenneskelige systemkrav - la oss nå bare vente å se =) tviler på at system kravene blir så høy.(tror ikke de blir høyere en doom3) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Synes det ser bra ut jeg. Hva er det dere misliker med det? Det er nymoderne våpen og kjøretøy. Jeg synes ikke det passer serien noe særlig at det blir inspirert av Rainbow Six og Counterstrike. Det er ikke "imaget" deres. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Med tanke på at Desert Combat er rimelig populært så tror jeg BF2 kan bli en en stor hit. Jeg gleder meg ihvertfall - tror jeg har spilt Desert Combat mange flere timer enn 'vanlig' BF1942 og BF Vietnam tilsammen. Lenke til kommentar
eught Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg synes ikke at BF2 ser særlig tiltrekkende ut, og det er i hovedsak på grunn av den moderne settingen. Som CE/BF-fan liker jeg slike spill i eldre dager. Jeg synes heller at de kunne laget et nytt CE (WW1)-spill istedenfor moderne saker. Salgmessig tror jeg at BF2 vil gjøre det bra, ettersom "the crowd" elsker moderne kamp. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det kommer nok til å bli et svært populært spill, bare se på hvor mange som spiller Desert Combat. Jeg skal nok ha meg spillet siden jeg er vill etter krigshelikoptre. Grafikken ser jo ut til å bli bra, håper bare system kravene ikke blir for høye. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 når d gjelder systemkrav hører jeg rykter om minimum 1024 mb ram på skjerkortet får å kjøre spillet på full spiker, jeg trur en "remake" av 1942 ville gjort seg dårlig, d er et nytt spill i serien akkurat slik vietnam var, at settingen er moderne er vel kanskje fordi de allerde har gitt ut 2 spill med mer historisk setting å nå vil gjøre noe annet, hvis man ser på populeriteten til modder som dc virker jo ikke dette som et helt ulogisk trekk. jeg tror d blir et sweeeet spill... litt mer avansert en forløperne, men ande bedre tilpasset massiv flerspiller modus... Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 når d gjelder systemkrav hører jeg rykter om minimum 1024 mb ram på skjerkortet får å kjøre spillet på full spiker, jeg trur en "remake" av 1942 ville gjort seg dårlig, d er et nytt spill i serien akkurat slik vietnam var, at settingen er moderne er vel kanskje fordi de allerde har gitt ut 2 spill med mer historisk setting å nå vil gjøre noe annet, hvis man ser på populeriteten til modder som dc virker jo ikke dette som et helt ulogisk trekk. jeg tror d blir et sweeeet spill... litt mer avansert en forløperne, men ande bedre tilpasset massiv flerspiller modus... 1. Kilder for disse påstandene ? 2. Det du beskriver er en fremtidsPC - det er tross alt bare 3-4-5 måneder til spillet kommer ut. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) når d gjelder systemkrav hører jeg rykter om minimum 1024 mb ram på skjerkortet får å kjøre spillet på full spiker, jeg trur en "remake" av 1942 ville gjort seg dårlig, d er et nytt spill i serien akkurat slik vietnam var, at settingen er moderne er vel kanskje fordi de allerde har gitt ut 2 spill med mer historisk setting å nå vil gjøre noe annet, hvis man ser på populeriteten til modder som dc virker jo ikke dette som et helt ulogisk trekk. jeg tror d blir et sweeeet spill... litt mer avansert en forløperne, men ande bedre tilpasset massiv flerspiller modus... 1. Kilder for disse påstandene ? 2. Det du beskriver er en fremtidsPC - det er tross alt bare 3-4-5 måneder til spillet kommer ut. Dummeste jeg har hørt, såvidt jeg vet finnes det ikke spille skjermkort med 1024MB RAM. Edit: Så det var noen som hadde testet det på www.planetbattlefield.com og de hadde ikke 1024 RAM på skjermkortet, så det er bare bullshit. Endret 28. november 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Liker Battlefield 1942 og Battlefield Vietnam så eg kommer sikkert til å like Battlefield 2 og, eg gleder meg så det så. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 1. Battlefield 2 er ett krigspill! Krig foregår på den måten i dag. 2. WW2 mods kommer garantert til Bf2. 3. BF1942 serverene og spillere kommer til å bytte til BF2 etterhvert. 4. Topp grafikk + masse hardware + 100 personer på en server = skyhøye maskinkrav for å spille uten lagg. Lenke til kommentar
talgmar Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 BF2 kommer ikke til å kreve på langt nær SÅ høye systemkrav som han ene fyren her tror. Og BF2 henter ikke inspirasjonen fra Rainbow six eller CS, men heller fra DesertCombat - som er den mest populære modden til BF. forresten så testet den svenske gjengen northern brigade BF2 her om dagen, les Northern Brigade tests BF2 Lenke til kommentar
rottert Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg har allerede bestemt meg for å ikke kjøpe spillet. Du er jammen meg negativ ass. Jeg personlig gleder meg til spillet er ute. Kommer til å kjøpe det straks etter første anmeldelse har kommet ut. Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Synes egentlig ikke dere skal bedømme et spill bare pga. en video dere har sett, blir litt for dumt. Leste litt om BF2 i PCGW og det så kjempebra ut. Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå