martyriumman Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 har problemer med cd-romen min, den er ikke lenger på my computer etter jeg prøvde og montere cd-brenneren min. jeg har satt jumperen på slave som den alltid har vært men ingenting funker hva gjør jeg? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Sjekker at alle kabler er i, og om den finnes i BIOS. Lenke til kommentar
martyriumman Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 jeg har ikke sjekka bios, hvor på bios står det? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tja. Bare til å lete litt rundt. Vet ikke helt eksakt det er i din BIOS. Uansett så holder det kanskje å bare se under oppstart av maskinen, om den finner den da. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Flyttet til Lagringsmedier Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har du satt cd brenner og cd-rom på samme ide kabel? Da må du kanskje sette cd-rom`en som master istedenfor slave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå