Gå til innhold

Bærbar fra Thorn - Bra eller dårlig ?

Solsviken

Anbefalte innlegg

For å si det først, jeg har null peiling på Bærbar pc`er. Nå har det seg slik at jeg er i militæret og er avhengig av data maskiner. Hvor jeg holder til har vi trådløs internet og tenkte jeg derfor skulle gå til innkjøp / lån av en bærbar og tenkte derfor på thorn.

Jeg lurte derfor på om denne var noe å satse på :

http://norge.thorn.no/store/product.asp?ca...em=1&country=NO

Vil skjermkortet drive spill som CS ( + source av og til ) Battlefield Vietnam og HL2 ?

Hvordan er prisen på den i forhold til hardwaren som følger med?

Er det noe negativt / positivt dere kan komme med ? Eventuelt anbefale en annen bærbar som er god til spilling ? DEt er viktig at jeg på en eller annen måte kan få betalings utsettelse eller slik at jeg kan betale i mnd.

Reiser om 2 timer til Håkonsværn igjenn så setter pris på hurtig svar.

Takk

Mvh Kenneth

Endret av g0lden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. den er helt grei den, men Netsho kan gi deg 4 måneders betalingsutsettelse da, hvis du greier det på den tiden. Da får du nok en bedre pc, f.eks. dette oppsettet:

Netshop 1557GLS "bygg din egen bærbar" 15" ATI 9700 m/128MB, 56K,10/100 nettv.

Country kit for AOpen barebone bærbar PC

AOpen barebone bærbar PC m/ATI 9700-128 15"TFT, 10/100, 56K, modell 1557GLS

Produksjon og testing av PC stasjonær

Intel Pentium M 755 2,0GHz FSB400 2MB CACHE BOXED "Dothan"

Corsair CMXSD512-3200LL SO-DIMM 512MB CMXSD512-3200LL

Corsair CMXSD512-3200LL SO-DIMM 512MB CMXSD512-3200LL

Western Digital 80GB IDE ATA/100 2,5" Scorpio 8MB cache 5400RPM

AOpen 8x DVD ± RW Double Layer for 155XX for bærbar PC

Microsoft windows XP Home OEM Norsk versjon m/SP1 (N09-00698)

Intel Wireless LAN Mini PCI Card 54MBPs

Den pcen der er mye bedre, du får det råeste grafikkortet, 1gb ram, 80gb hd, dvd-brenner osv..

Lenke til kommentar

Villededende markedsføring?:

"Det betyr selvfølgelig at FreeNote 4802 er den hurtigste bærbare på markedet og ettersom det i den kommende tiden vil bli introdusert mange 64-bit programmer som er basert på en 64-bit utgave av Microsoft Windows, vil FreeNote 4802 være aktuell i flere år fremover framfor andre pc’er."

Lenke til kommentar
Villededende markedsføring?:

"Det betyr selvfølgelig at FreeNote 4802 er den hurtigste bærbare på markedet og ettersom det i den kommende tiden vil bli introdusert mange 64-bit programmer som er basert på en 64-bit utgave av Microsoft Windows, vil FreeNote 4802 være aktuell i flere år fremover framfor andre pc’er."

Igrunn ikke. Forklar.

Lenke til kommentar

Det betyr selvfølgelig at FreeNote 4802 er den hurtigste bærbare på markedet

De hevder ikke at pcen yter bra, men at den faktisk er den hurtigste av de som er på markedet. Dette krever at de kan dokumentere dette, viser forøvrig til saken med Notar der de hevdet de var størst, og måtte trekke denne påstand tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...