stram Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jeg er, når sant skal sies, lei av min 17'' CRT (som også begynner å bli sliten), og vurderer sterkt å kjøpe en 19'' LCD BenQ FP937s. Jeg har kun et ti4200, som sliter med å kjøre relevante spill (DIII, cs:s, HL2 osv.) i høyere oppløsninger. Siden fps teller mer enn eyecandy for min del, spiller jeg derfor normalt med en oppløsning på 800 x 600 eller maksimalt 1024 x 768. Native oppløsning på denne LCD'en er imidlertid 1280 x 1024, som jo er fint for desktop, ie og word. Spørsmålet er hvordan det vil fungere når jeg vil kjøre spill i 800 x 600? Vil jeg bli "nødt" til å kjøpe nytt skjermkort for å få glede av denne skjermen til min spillbruk, eller vil skjermen gi et bra bilde selv ved såpass lave oppløsninger i spill? Endret 28. november 2004 av stram Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 I spill vil det være brukbart ja. men til desktop bruk ved lave oppløsninger så vil skrift bli litt gromsete og slikt.. Men selvfølgelig. Det er jo mest optimalt med native oppløsning.. Forresten.. godt skjermvalg Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kommer jo ann på skjermen igjen da, noen kan vise "supre" bilder i lave oppløsninger, mens noen ikke klarer det.. Min Viewsonic har ihvertfall ingen problemer som jeg kan se med lave oppløsninger, har ikke det råeste kortet selv akkurat (Radeon 9200 SE) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå