ElvisOJ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jeg skal ha en ny telefon nå og jeg trenger hjelp til å velge! Den må være bra. noen tips? alle forslag mottas med takk EDIT: ok, here goes.. Funksjoner: -Kalender: Ja -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: --- -WAP: Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: trenger ikke det -Spill: Ja Form: -Det er det samme om den er klapp eller vanlig -Vekt: Har egentlig ingenting å si, bare den ikke er en koffert... -Antenne: Samme hva. -"Støt: ja Skjerm: Farge: ja -Over 65000 farger, under 65000 farger: samme hva, ikke 3510i kvalitet -Størrelse på skjerm: samme hva -Touchscreen: --- Pris: Jeg har mellom 1 og 1500 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: abonnemang eller kontant. Diverse: -Merke: Sony ericsson, Nokia, LG, Siemens. -Kamera: Ja -Videokamera: nei -Symbian: --- -Triband: --- -Infrarød port: Ja -Bluetooth: Ja (seff) -Minne: stort nok, bra minne. -Minnekort?: er ikke et must -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: Ja, men er ikke et must -Radio: Ja -3g(UMTS): --- -Wlan: --- -Batterilevetid: viktig, lang -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag?: Det er : sms, ringing, mms... Endret 28. november 2004 av OleJørgen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Bruk dette oppsettet du! Så vet vi hva du trenger. **Følg instruksjonene i parantesene.** Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: (Ja/nei)- Nevn også hvor utdypende den bør være (Enkel/profesjonell). -MMS: (Ja/nei). -GPRS: (Ja/nei). -EDGE: (Ja/nei) -WAP:(Ja/nei). -Kalkulator: (Ja/nei). -JAVA:(Ja/nei). -Email klient:(Ja/nei). -Spill:(Ja/nei). Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: (Fjern de du ikke ønsker.) -Vekt: (Angi maksvekt, om du føler at det er viktig/nødvendig.) -Antenne: (Si ifra om du vil ha en intergrert antenne.) -"Støt/sprut/støv-sikker": (Ja/nei). Skjerm: Farge/ikke farge. -Over 65000 farger, under 65000 farger. -Størrelse på skjerm. (Hvis det er viktig at den er stor, presiser dette i emnetittelen.) -Touchscreen: (Ja/nei). Pris: Jeg har mellom **** og **** kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): (ja/nei) Hvis med abbenoment, hvilket? Diverse: -Merke: (Hvis du har bestemt deg, eller er anti et eller annet merke så si ifra her). -Kamera: (Ja/nei). -Videokamera: (Ja/nei). -Symbian: (Ja/nei). -Triband: (Ja/nei). -Infrarød port:(Ja/nei). -Bluetooth:(Ja/nei). -Minne: (Antall mb, eller minimum plass for et visst antall kontakter/bilder/hvor mange du vil ha plass til. -Minnekort?:(Ja/nei). -Polyfoniske ringetoner:(Ja/nei) -MP3: (Ja/nei). -Radio:(Ja/nei). -3g(UMTS): (Ja/nei). -Wlan: (Ja/nei). -Batterilevetid: "Viktig/ikke viktig. (Fjern det som ikke passer) -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? (Kun sms, eller ringing? Forklar gjerne litt utdypende her.) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Eller bare se her:Malen Der er det også litt ordforklaringer. Endret 28. november 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg ville valgt T610 eller T630. T630 er av nyere modell og er enklere å selge, men det kommer an på om du skal ha den for å slite den ut eller selge den innen et års tid. Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Ja, har tenkt på enten t610 eller t630. Hva er egentlig forskjellen ? Endret 2. desember 2004 av OleJørgen Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Husk at t630 IKKE har video-funksjon. K700 med abb, eller K500 EDIT: Beklager på det sterkeste, ser nå at video ikke er et must . Men mine er alikevel et veldig godt valg. Endret 2. desember 2004 av thomas_c24 Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ja, har tenkt på enten t610 eller t630. Hva er egentlig forskjellen ? At t630 har bedre skjerm.. noen sir at kameraet er litt bedre men det tviler jeg litt på.. men who knows? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ja, har tenkt på enten t610 eller t630. Hva er egentlig forskjellen ? At t630 har bedre skjerm.. noen sir at kameraet er litt bedre men det tviler jeg litt på.. men who knows? Kamera på T630 er ikke bedere enn T610. Har hatt T610 og prøvd T630. Ikke store forskjell. T630 har litt mere ekstragreier du sjeldent for bruk for. Den største forskjellen er vel designet. T630 har mye bedere tastatur syns jeg, men det beste mener jeg er det virtuelle tastaturet på Pxxx serien. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Du burde se litt på LG f2100 den er vannvittig bra og ikke så veldig dyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå