Gå til innhold

*Counter-Strike: Source Tårn!*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns at vi setter opp ett skjema der det står "1, 2, 3, 4 og 5 nederst"

OGså får alle et nummer, og når vi kommer på serveren så har alle nummeret før nicket.

F. eks: "01 Plomma" Osv. Så har vi et form for system.

Påmelding:

 

Vi skal prøve å få noe av det samme systemet som sist, et lite script. Men denne gangen må vi prøve

å få det slik at den kan velge ut en helt tilfeldig rekkefølge, hvor folk skal bli plassert i tårnet.

Vi trenger noen som kan dette.

Fra førstepost. Son du sikkert ikke har lest...

Lenke til kommentar
Påmelding:

 

Vi skal prøve å få noe av det samme systemet som sist, et lite script. Men denne gangen må vi prøve

å få det slik at den kan velge ut en helt tilfeldig rekkefølge, hvor folk skal bli plassert i tårnet.

Vi trenger noen som kan dette.

Fra førstepost. Son du sikkert ikke har lest...

Tar ikke så lang tid å fikse det, kan sikkert sette opp noe sånt, tar jo omtrent 5 minutter.

Lenke til kommentar
Påmelding:

 

Vi skal prøve å få noe av det samme systemet som sist, et lite script. Men denne gangen må vi prøve

å få det slik at den kan velge ut en helt tilfeldig rekkefølge, hvor folk skal bli plassert i tårnet.

Vi trenger noen som kan dette.

Fra førstepost. Son du sikkert ikke har lest...

Tar ikke så lang tid å fikse det, kan sikkert sette opp noe sånt, tar jo omtrent 5 minutter.

Kan du det? :D

Lenke til kommentar
Virker som om alle sier "Jeg er med", men så blir det gjerne med det. Kommer ikke til å skje noe før noen fastsetter en dato.

Jeg har overhodet ikke sagt "jeg er med", eller har jeg? Hmmm... :hmm:

 

Uansett, det er jo normalt at folk sier det, men som regel blir det aldri gjennomført heller. Nei, det er lettere å gjøre det på LAN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...