-Teddy- Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jau, noe som dette: ( | = mann) | | | | | | | | | | | | | | | Osv. Haddejo vært kult om man kunne tatt bilde av alle som står med hver sin AK / Magnum etc og sikter på deg da Så ikke skru av buy, men skru av ff! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ikke fantaser om andre tulle-ting her da. Dette er serriøse greier... Håper jeg. Vi trenger fortsatt 2 servere. Og noen som kan lage et lite script. Dere må høre litt rundt om kring blandt venner o.l, om de har noe kunnskaper. Edit: leiF Trenger man scripthjelp kan jeg nok muligens hjelpe til litt, stiller nok alltids opp på "tårnet" uansett Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hvorfor 2 servere? Så de har en hvis det skjærer seg med den andre serveren. Lenke til kommentar
klb Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Tja, hvorfor ikke! Er med jeg.. :!: Burde kanskje ordne kanalen på irc snart da? Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 eg vil vere med men hva er irc kanalen? ja eg vet hva mirc er... Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Er med på et nytt forsøk, men da må vi arrangere det mye mer profesjonellt. For det første: *Vi må ha minst 1 person som er admin og bare speccer og kicker de som lager bøll. *ATI-Radeon og Stikk-kont@kten må ekskluderes. *Serveren må være klar i god tid før (helst flere dager før, for å teste osv). *Folk må klare å lage et tårn, og skjønne hvordan de skal posisjonere seg, at de ikke skal reise seg opp, osv., og ikke bestemme seg for å gi opp midt i forsøket fordi de ikke gidder å holde inne duck-knappen lenger. Forrige gang var vi vel 17 av 32 som faktisk gadd å fullføre. Sist gang endte vi opp med en provisorisk server på min Duron 1300, 384MB ram på 10Mbit/10Mbit linje, det ga oss ca. 222ms ping på ka_volcano med 32 spillere. Dvs. at vi må ha en mye bedre maskin som server denne gangen, type xp3000+ og 1 GB ram. Forrige gang brukte vi vel #cs-stunt som irc channel, Newt32 får bestemme hva vi skal bruke nå. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Kan nok få opp en cs:s server i london, blir vel kanskje 70-80 ping, men det går sikkert bra, serveren er P4 2.6Ghz med 1Gb minne hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Pingen er vel egentlig ikke _SÅ_ viktig siden vi ikke skal skyte ol. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 | | | | | | Hvorfor ikke slik? Blir en del høyere da, men vi må ha større map. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 | | | | -> "Hjelp, jeg faller!!". | | | | *fis* | "haha" | | _____|____________________________ Tragisk humor når jeg er trett. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Virker som om veldig få har lest førsteposten... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Og lese første posten er jo som å lese bruksanvisningen! Slik gjør man bare ikke! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 Og lese første posten er jo som å lese bruksanvisningen! Slik gjør man bare ikke! Å lese førstepost er en fordel. Akkurat som å lese bruksanvisningen som oftest er en fordel. Det er så teit å begynne å planlegge masse andre ting, når det som skal skje allerede er planlagt. Står i førsteposten... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Noen her som har beygnnt planlegging av noe annet? Hvem er det som virker til ikke å ha lest? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 *unødvendige innlegg slettes* Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 jeg var 1 av de 17 som faktisk prøvde forrige gang.. var noe helt sjuk kjipt med folka som ikke gadd.. de som bare var der.. og andre som begynte og klatre på vulkanen og greier.. vi må ha god planlegging! og syntes at alle som gjør bøll får 1 advarsel før de blir BANNA ikke kicka men BANNA ja.. men er jo ikke opp til meg bare ett forslag Lenke til kommentar
entonic Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Jeg kan alltids stille med backup server. Athlon 64 3000+ 512 mb ram og 4 mbit inn og ut EDIT: ellers er jeg med på tårnet!! Endret 3. desember 2004 av Entonic Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg syns at vi setter opp ett skjema der det står "1, 2, 3, 4 og 5 nederst" OGså får alle et nummer, og når vi kommer på serveren så har alle nummeret før nicket. F. eks: "01 Plomma" Osv. Så har vi et form for system. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Dobbelpost eier da Endret 3. desember 2004 av Plomma2 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg syns at vi setter opp ett skjema der det står "1, 2, 3, 4 og 5 nederst"OGså får alle et nummer, og når vi kommer på serveren så har alle nummeret før nicket. F. eks: "01 Plomma" Osv. Så har vi et form for system. Du trykket visst to ganger på "Svar" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå