Gå til innhold

*Counter-Strike: Source Tårn!*

Anbefalte innlegg

Jau, noe som dette: ( | = mann)

|
           | |
          | | |
         | | | |
        | | | | |

Osv. Haddejo vært kult om man kunne tatt bilde av alle som står med hver sin AK / Magnum etc og sikter på deg da :yes: Så ikke skru av buy, men skru av ff!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke fantaser om andre tulle-ting her da. Dette er serriøse greier... Håper jeg.

Vi trenger fortsatt 2 servere. Og noen som kan lage et lite script.

Dere må høre litt rundt om kring blandt venner o.l, om de har noe kunnskaper.

Edit: leiF

Trenger man scripthjelp kan jeg nok muligens hjelpe til litt, stiller nok alltids opp på "tårnet" uansett :wee:

Lenke til kommentar

Er med på et nytt forsøk, men da må vi arrangere det mye mer profesjonellt.

For det første:

*Vi må ha minst 1 person som er admin og bare speccer og kicker de som lager bøll.

*ATI-Radeon og Stikk-kont@kten må ekskluderes.

*Serveren må være klar i god tid før (helst flere dager før, for å teste osv).

*Folk må klare å lage et tårn, og skjønne hvordan de skal posisjonere seg, at de ikke skal reise seg opp, osv., og ikke bestemme seg for å gi opp midt i forsøket fordi de ikke gidder å holde inne duck-knappen lenger. Forrige gang var vi vel 17 av 32 som faktisk gadd å fullføre.

Sist gang endte vi opp med en provisorisk server på min Duron 1300, 384MB ram på 10Mbit/10Mbit linje, det ga oss ca. 222ms ping på ka_volcano med 32 spillere. Dvs. at vi må ha en mye bedre maskin som server denne gangen, type xp3000+ og 1 GB ram.

Forrige gang brukte vi vel #cs-stunt som irc channel, Newt32 får bestemme hva vi skal bruke nå.

Lenke til kommentar

|
          |
           |           |  -> "Hjelp, jeg faller!!".
            |
             |
            |
           | *fis*
          | "haha"
         |
        |
_____|____________________________

Tragisk humor når jeg er trett. :roll:

Lenke til kommentar
Og lese første posten er jo som å lese bruksanvisningen! Slik gjør man bare ikke!

Å lese førstepost er en fordel. Akkurat som å lese bruksanvisningen som oftest er en fordel.

Det er så teit å begynne å planlegge masse andre ting, når det som skal skje allerede er planlagt. Står i førsteposten...

Lenke til kommentar

jeg var 1 av de 17 som faktisk prøvde forrige gang.. var noe helt sjuk kjipt med folka som ikke gadd.. de som bare var der.. og andre som begynte og klatre på vulkanen og greier.. vi må ha god planlegging! og syntes at alle som gjør bøll får 1 advarsel før de blir BANNA ikke kicka men BANNA ja.. men er jo ikke opp til meg :p bare ett forslag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...