razh0r Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Jeg er med! Blir det lenge til? Endret 29. november 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 ... Hvis det skal bli gjennomført uten at folk killer hverandre er det kanskje en idé å fikse sånn som på climb mapsa. (at man ikke får joina annet en et team). + skru av buy Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg kan bli med jeg også. Men lurer på hvordan det blir med lag, når 64 mennesker er inne. Må ha en god linje på serveren (10Mbit upload eller mer?). dd har lyse og skal vel snart skaffe seg egen IP håper bare han ser denne posten Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 64 deltakere er nekt. Bare koas og lagg. Det som kan gå galt er: - En joiner det andre laget og game commencing titter opp. Løsning: Benytte et map med kun et spawn. - TK Løsning: FF off. - Folk stikker Løsning: Realnick tvang. Hvis man har lyst til å bli flama i et halvt år her på forumet så greit for meg. - Folk som faktisk må stikke Løsning: Finne stepins. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 64 deltakere er nekt. Bare koas og lagg.Det som kan gå galt er: - En joiner det andre laget og game commencing titter opp. Løsning: Benytte et map med kun et spawn. - TK Løsning: FF off. - Folk stikker Løsning: Realnick tvang. Hvis man har lyst til å bli flama i et halvt år her på forumet så greit for meg. - Folk som faktisk må stikke Løsning: Finne stepins. Man kan bare joine Terror Og fps'en blir det iallefall ikkje problem med, mapet er så enkelt at eg får fint 200 i fps. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hva har fps med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Btw, ikke ha med "Stikk-kont@kten", han var en av de som ødela sist gang. Lenke til kommentar
Jee Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg var med sist og laga sia der man kunne registrere seg... Men kan ikke stille opp/lage map/sette opp webserver fordi jeg er flysoldat stasjonert på ørlandet... lykke til. gleder meg til screanshots! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Hvis jeg har telt riktig nå, tror jeg vi er ca 27 stykk til denne posten. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 im inn, trenger bare ett tidspunkt Lenke til kommentar
Loudmouf Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Kan sikkert være med (kommer an på tidspunkt). Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 noen som vet ip til serveren ??? og tidspunkt Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 noen som vet ip til serveren ??? og tidspunkt Nei. Det kommer. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 BTW fix emnefeltet da "Counter Strike" Ikke Couter Strike Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 BTW fix emnefeltet da "Counter Strike" Ikke Couter Strike My bad... Hehe, alle kan gjøre feil i blandt. Leifern var innom ja... Lenke til kommentar
notorled Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 /me kan sikkert vere med.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Mulig jeg kan være meg hvis jeg får fiksa pcen min Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 regner med at man må ha mirc hvis man skal være med.. bare et tips.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå