StepOw Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei Hadde en merkelig feil her for noen dager siden. Det som skjedde var at noen ganger når jeg starta opp maskina fant ikke mitt 9800pro kort drivere, og av og til sto det at den ikke hadde strømm på 4 pin kontakten. Så jeg skiftet kontakt og da var problemet løst, men etter en dag begynte den igjen. Men nå har jeg skiftet igjen å nå ser det ikke ut til at det er noe problemer, en merkelig ting synes jeg . Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd, synes det som var mest rart var det at den ikke fant drivere av og til ... noen som har hatt liknende problemer eller vet hva det kan være?? Pc`er er rare -stepp Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kan være en krets som blir svidd på en måte. Merkelig problem dette. Ødelagt PSU? vet faktisk ikke helt. Noen andre som vet? Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har en kamerat som hadde bortimot samme problemet, du har ikke tilfeldigvis Qtec PSU? Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Kan være en krets som blir svidd på en måte. vell, kan ikke tenke meg at det er noe krets som er ødelagt (hvis du mener på grafkortet) for nå funker det du har ikke tilfeldigvis Qtec PSU? nei, aspire 520w.. holder meg langt unna alt som heter qtec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå