Gå til innhold

Ok - Windows 2000 eller Windows Millenium?

Anbefalte innlegg

Må reinstallere, og har valget mellom W2k eller ME. Så hvilket skal det bli? 99,5% av tiden brukes maskina til gaming, så vet dere det. Og en annen ting: Jeg vedder katta mi på at dette emnet til slutt kommer til å ende opp med at halvparten av dere rakker ned på Linux, mens de andre rakker ned på XP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe... mulig det...

Jeg hadde nå heller installert win98se en Millenium, som etter min mening er det dårligste som har kommet fra Microsoft.Hadde bare blåe skjermer og feil hele tiden de 2 månedene jeg hadde den på PC'n :smile:.

Tror du blir nødt til å installere XP eller Win2K om du skal unngå det......flere fra Microsoft har mer eller mindre innrømmet at Millenium suger.

Lenke til kommentar

- Er stabilitet viktigst: Win2000

- Er kompatibilitet viktigere: WinMe (ræl) eller helst Win98

- Er stabilitet enda viktigere: Linux :smile:

Fordelen med Win9x er at man kan kjøre eldre spill (både DOS og gamle windows-spill) som ikke virker på 2000. Det fins selvfølgelig patcher til endel av dem, men ikke alle.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke mange problemer med Win ME, så jeg forstår ikke helt hvorfor folk heller vil ha Win 98se...

Men du må nok regne med å restarte maskinen, for den er ikke noe flink med å håndtere RAMen... så har du startet et par spill så går maskinen veldig treigt.

Har aldri prøvd Win2k, men bruker Win XP nå.

Syns WinXP fungerer KJEMPEbra... har ikke restartet maskinen på 1 uke nå og alt fungerer som en drøm

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 02:26, unwill skrev:

Jeg hadde ikke mange problemer med Win ME, så jeg forstår ikke helt hvorfor folk heller vil ha Win 98se...

Kommer veldig an på maskinen. Win98 støtter mer hardware, og de fleste jeg kjenner foretrekker 98 fremfor Me. Men det er selvfølgelig også de som syns Me er mer stabilt. Alt avhengig av hardware og smak.

Win98 tar ihvertfall endel mindre diskplass, og er utrolig kjapp å installere. Det siste punktet er viktig med Windows for det er noe man må gjøre ofte :lol:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-30 00:30, toriamos skrev:

Må reinstallere, og har valget mellom W2k eller ME. Så hvilket skal det bli? 99,5% av tiden brukes maskina til gaming, så vet dere det. Og en annen ting: Jeg vedder katta mi på at dette emnet til slutt kommer til å ende opp med at halvparten av dere rakker ned på Linux, mens de andre rakker ned på XP.

Denne threaden hører hjemme under programvare

Lenke til kommentar

Har hatt INGEN problemer med WinMe iforhold til hva jeg har hatt med Win98SE. Nå når jeg ser tilbake, fatter jeg ikke helt åssen jeg overlevde...

Etter den 98SE-tida, har jeg enda stunder der jeg føler for å reboote Win2kPro... Selv om det ikke trengs!

Win98SE suger dass.

WinMe rocker.

Win2k rocker max.

Win98SE; BSOD-OS!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...