Rage_Hunter Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg sitter sikkert som flere hundretusen Halo spillere nå litt småsnytt for slutten på 2'ern, og jeg lurer på om det er noen som har fulgt med i historietimen og kan kanskje oppsummere hele historien? Jeg sliter litt med å finne ut hvem som tok Arbitor og MasterChief til en ettermiddagssnakk når de "døde" men ellers er jeg ganske inne i historien. Så en oppsummering fra 1'ern til 2'ern hadde vært great Lenke til kommentar
Laman Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) dobbelost suger. Endret 28. november 2004 av Laman Lenke til kommentar
Laman Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Mener du den store Flood'en? Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Mener du den store Flood'en? Ja den store flooden... Var litt freaky historie men jeg vil ha 3'ern må jo ende genialt... Lurer også litt på hvordan han skal klare ta de 6 andre haloene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå