8483838383 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 skulle lage pass til et par PGP keyer her endag, i skoleforbindelse, det ble tilslutt: h4a7n3s9h6a3n4s6en hvis en tar fra bokstavene og tallene, finner en "hanshansen" blandet med "47396346", der verdiene er henholdsvis navnet mitt og mobilnummeret mitt, fikk ganske høy "rating" på det derre meteret som viste pass-strength U 1337 GEEK Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 har ett passord som ble tildelt fra en eller annen tjeneste på nett.. siden har jeg alltid hatt dette passordet (blanding av mange bokstaver, ikke ett ord) ganske smart, og umulig å "gjette" Lenke til kommentar
damned Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 det passordet jeg bruker å gi folk som skal han accsess til ftp o.l er noe så genialt som "1qaz".... tall og bokstaver :wink: Lenke til kommentar
formann Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Foretrekker: IDDQD, IDKFA og IDBEHOLDL Ogc? hva er det? Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Hmm... Jeg havner i synderegisteret ser jeg, med navn fra scifi/fantasy... Men siden det er fra egenprodusert materiale så føler jeg meg rimelig sikker likevel Den dagen noe av det blir utgitt derimot... :wink: Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 en venn av meg har eit passord som minner om dette: !*close1 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Det mest geniale jeg har hørt er fra tegneserien Dilbert. Passord: **** Lenke til kommentar
resac Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 på skolen min er det altfor enkelt å fikse med passordet til andre elever!!! bare å finne .pwf filene Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Et bra passord er ganske enkelt å lage. Bruk et helt vanlig ord, og skriv det f.eks med førstebokstaven stor, og legg til et tegn på slutten. F.eks: Eplekake¤ Det er komplett umulig å tippe det. Hvis noen finner ut av det er det pga de ser du skriver det inn, og da hjelper jo ikke med et supersikkert passord heller... Vanleg å teste slike kombinasjonar ved ordlistesøk: http://www.openwall.com/john/ Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 det mest geniale passord jeg kan komme på er to fraser midt inne i et serial number Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 eg kjenner en som bruker pass... Ellers bruker han blankt så ofte så mulig. Det var et firma som hadde Administrator og passord til ingeting. Eg var litt mindre og var ikke så god i engelsk og mente det å skriva Administrator var vanskeligt nok! Lenke til kommentar
Chrily Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Morsomt "fenomen" i denne sammenhengen: Når du skal logge på når andre ser på, som foreksempel ....hvis du skal fremføre noe med prosjektør...... "brukernavn+passord" i brukernavnfelt. Opplevd flere ganger, bl.a. en foreleser på BI Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 på ungdomskolen var brukernavn og passord følgende: administrator qetuo123 kanskje litt lett å finne det ut når han står over deg og klunker inn passordet på en sånn banal måte brukte den brukeren i alle de tre årene jeg gikk der jeg...og den funker visst fortsatt. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 "admin " "[alt-13 x2]d3l4y[alt-13]@[alt-13]w0rk[alt-13 x2] " god login/pwd... merk det xtra mellomrommet ved login og pw. Med 30 pc'r i nett som stod å prøvde seg fram, så kunne det ta opptil 25 år å knekke bare passordet. (30 stk p4 2.0 ghz) Så loginnen er ikke så farlig, bare passordet er kvasst. Nå er dette passordet litt kort etter min mening, men dere ser iallefall åssn det skal se ut... Lenke til kommentar
Star Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 bruker: bruker passord: hemmelig :lol: Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 beste passord på denne siå må ver: hw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå