JohndoeMAKT Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Den 2002-05-30 00:19, unwill skrev:hmm... hvor ble det av ordet qwerty? eller kanskje God, love... vel kanskje jeg er alt for 90-talls? Jeg bruker bare querty, utenom på hotmailen selvsagt. Quote: Den 2002-05-30 00:23, JoKr skrev:I butikk, se på gul post it som er klistret under tastatur Der står det win install pass Quote: Den 2002-05-30 10:53, Borf skrev:det beste passorde er skjermnavnet, lett å huske på det så lenge du sitter på same maskin Relisys har jeg også brukt :smile: og på skolen bruker jeg pass larserbra Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 hoho.. har sommerjobb nå og sitter som kundebehandler.. og gjett.. på skjermen henger en lapp Ditt brukernavn: c701246 Ditt passord: 701246 finne på noe arti kanskje? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 det mest geniale skjermebeskytter passordet må jo være ---> JAPP <--- En kamerat hadde dette passordet på sin bærbare PC i et år uten at noen klarte å finne det ut...! Lenke til kommentar
iGGy Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Er litt humor når folk her skriver at "et genialt passord er et passord folk ikke har funnet etter så-så-lang tid".... Et bra passord er et passord det er praktisk *umulig* å gjette seg fram til. At noen ikke har "funnet det" selv om 10 folk har prøvd på den samme pc'en 24 timer i døgnet i ett år, så betyr det ikke at passordet er bra. Lenke til kommentar
Snask Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 PASSWORD er jo en skikkelig slager, jeg pleier bare å finne på no drit som er jævlig raskt å skrive :razz: slår sammen 2 helt merkelige ord så det blir en 8-10 bokstaver lissom funker så fint atte Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Rart at datoer/tall etc ikke var med på "10-på-topp"-oversikten i grunn. Ellers er fornavn/etternavn/firmanavn vanlig som (brukernavn og) passord der jeg jobber iallfall... :wink: Lenke til kommentar
Howie Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 13:22, Dj_eLmO skrev:det mest geniale skjermebeskytter passordet må jo være ---> JAPP <---En kamerat hadde dette passordet på sin bærbare PC i et år uten at noen klarte å finne det ut...! 4 bokstaver? Kan umulig ha hatt særlig mye omløp i topplokket de som feilet der... Lenke til kommentar
en mann Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Relisys har jeg også brukt :smile: og på skolen bruker jeg pass larserbra Haha. firstname + erbra = alle mine passord. (Ikke si det til noen..) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Selv er jeg litt passordphreak, og kjører et 23-tegns passord med store/små bokstaver, spesialtegn, etc... Dette passordet blir endret hver mnd.. På skolen der jeg gikk før, hadde sysadmin (en dame på over 60 ) navnet på kattene sine som passord... Da hun innså at vi hadde funnet passordet hennes, endret hun det til kattenavn + årstall forøverig bruker vi rimlig kompliserte passord her på jobben også. Kundene vi har i butikken har også intressante passord: de varierer fra VIF til, og dette er fakta, "pi*ken min er fin" :o Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Root-passordet mitt består av.... Det består av nesten hele lisenskoden (uten "mellomrom") til min tidligere Windows95-lisens Passordet er så godt som umulig å gjette (men jeg kan avsløre at det bare består av tall) for andre, men for meg er det utrolig lett å huske. Dere vet alle de gangene Windows 95 kræsja... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 har et passord som jeg bruker på logg inn på brukerne mine på pcer og flere forskjellige på mailene mine pluss at når jeg er på tg bruker jeg navnet mitt som passord siden ingen klarer å skrive det riktig uansettt da så Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 mange gode forslag her gitt må bare få sagt det, tenk litt på hvor dere skriver inn de 'hemmelige' passordene også da... dersom dere bruker ett topp hemmelig 30 bokstavers langt passord over alt så er faktisk tjangsen stor for at noen kan finne det ut... btw: de som ofte tror at når en person har sluttet/sagt opp/pensjonert seg så blir kontoen disablet eller slettet... dream on... dette er veldig sjeldet tilfelle... keep up the good work. brukernavn: nomore passord: ************ Lenke til kommentar
Term Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 jeg ble så lei av å installere windows om og om igjen, så her og på jobben har jeg "start" som windows passord... hehe. Ellers på andre tingg har jeg en tall kombinasjon på 6 siffer som jeg husker temmelig utenat. Har det samma som sikkerhets kode på mobiln Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 På skolen vår har vi NetOp school på maskinene som blir startet opp automatisk så lærerene kan bruke til å overvåke oss o.l., passordet fant vi ut at er netopop... veldig greit når dataansvarlig har så greie passord... En i klassen min brukte qazwsx før... sjekk på tastaturet hvordan disse bokstavene ligger i forhold til hverandre Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Som vanlig bruker på PC-en min har jeg samme passord som jeg har på hotmail-konto, skolen osv. Root-passordet(Administrator) er en sekvens tall, bokstaver og tegn som jeg gjør huskbar med en viss algoritme, for eksempel "!t0ff3-m3g!". Denne skifter jeg av og til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234 Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det er mange på Telenor som har: ronelet som passord !! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hackers: De 3 mest brukte passord er: Gud, Sex og ???????? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Og denne tråden er snart ett år gammel.. Noen som kjeder seg i dag? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvor ble det av ordet qwerty? Hva er det aller dårligste passordet du har sett/hørt/vet om? Jeg kjenner en som faktisk bruker qwerty som passord... En annen jeg kjenner bruker mobil nummeret ditt som passord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå