Kallebass Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Skal kjøpe kamera og lurer på et par konkrete ting.... Panasonic har Leica objektiv Sony har Carl Zeiss objektiv Hva har JVC å fare med ? Er det noen som har erfaringer med JVC generelt og GR-DV 4000, spesielt? Synes dette ser ut som et interessant kamera for meg. Hadde egentlig bestemt meg for Panasonic NVGS200 eller Sony DCR PC 350, men ettersom det skrives bl.a. i forumet at disse er lyssvake pga 3CCD, undres jeg om GR-DV 4000 er et bedre valg nettopp fordi det er 1CCD. Jeg vektlegger nettopp egenskaper i lyssvake omgivelser (innendørs) Er jeg på jordet eller resonnerer jeg fornuftig? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Se her! EDIT: Har som jeg skrev i linken kameraet selv, og er utrolig fornøyd. Kvaliteten den leverer - spesielt ser man det når du har outputet til DV eller DVD (med best kvalitet). Den leverer skikkelig imponerende saker. Endret 28. november 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå