Schnickaschnicka Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 http://tinyurl.com/54kpk fungerer denne bra til å sende sms, ringe, ta bilder, og dele filer med blåtann? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hvis du kjøper den mobilen fra danmark så er den fin den. Den er god å sende meldinger med, blir fryktelig bra bilder med den, men bluetooth er helt elendig. Jeg hadde den mobilen i noen dager og jeg fant ikke ut hvordan jeg sendte filer til folk via Bluetooth. Skjermen på mobilen har veldig høy oppløsning og er ekstremt bra! Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) hva ellers er bra med den, og hva er dårlig med den unntatt bluetooth'en? (kunne du legge ut et eller to bilder tatt med mobilen priser jeg deg for evig og alltid ) hvorfor hadde du den bare i noen dager? Endret 28. november 2004 av mbarone Lenke til kommentar
011338 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 selv eier nec616v.....telefonen er bra men bluetooth fungerer bare med headsett...har ikke funnet noe til å overføre bilder eller sånt med bluetooth.kjøpte den fra england for 45 pund og hadde 15 pund å ringe for....betalte 25 pund for å opplåse den fra 3 nettverk...i alt kostet den 70 pund.nå funker den fint på alle nettverk her i norge også.enesteminus er bluetooth fordi 3 nettverk vil at folk bare bruker 3 nettverk for å laste ned.men sikkert kommer noen med koder å låse opp den også!ellers bra telefon. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 ikke for stor? noen bilder å legge ut eller linker til bra bilder? flere plusser og minuser? er det sant den er treg i oppfattelsen og å gjøre ting? Lenke til kommentar
011338 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 kan godt gå på gsmarena og gå til nec og finne frem nec 616...nyeste version er nec616v Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Stenges da trådstarter har flere poster om samme emne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg