KosmoBeast Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hver gang jeg starter opp maskina kommer det opp "a disk read error has occured press Ctrl+Alt+Del to restart" Så restarter jeg, og da booter maskina som normalt. Utrolig plagsomt... Har en WD Raptor og en seagate barracuda 200gb begge er S-ATA og jeg bruker raptor som os disk.... Hva er galt?? HJELP! Lenke til kommentar
toretors Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kan være noe gale med disken. Lenke til kommentar
KosmoBeast Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Kan være noe gale med disken. Hvordan sjekker jeg det? om det er noe galt? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg hadde store problemer med en s-ata disk en gang. Men det var at den ikke fant den. Jeg bare byttet s-ata port. Tror det var noe defekt med den jeg brukte. Men nå funker den som bare det. Lenke til kommentar
nixon Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hver gang jeg starter opp maskina kommer det opp "a disk read error has occured press Ctrl+Alt+Del to restart" Så restarter jeg, og da booter maskina som normalt. Utrolig plagsomt... Har en WD Raptor og en seagate barracuda 200gb begge er S-ATA og jeg bruker raptor som os disk.... Hva er galt?? HJELP! Kanskje disken er innstilt med delay ved oppstart før den begynner å spinne. Det kan evt. medføre at den ikke er klar til å leses fra når systemet forsøker etter 1. oppstartforsøk. Derimot ved 2. forsøk er disken i full fart og klar for lesing... Lenke til kommentar
KosmoBeast Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Hver gang jeg starter opp maskina kommer det opp "a disk read error has occured press Ctrl+Alt+Del to restart" Så restarter jeg, og da booter maskina som normalt. Utrolig plagsomt... Har en WD Raptor og en seagate barracuda 200gb begge er S-ATA og jeg bruker raptor som os disk.... Hva er galt?? HJELP! Kanskje disken er innstilt med delay ved oppstart før den begynner å spinne. Det kan evt. medføre at den ikke er klar til å leses fra når systemet forsøker etter 1. oppstartforsøk. Derimot ved 2. forsøk er disken i full fart og klar for lesing... hvordan sjekker jeg d? evt justerer på d? Lenke til kommentar
KosmoBeast Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Etter å ha oppdatert BIOS på mitt Gigabyte k8ns ultra fra F2 til F4, ser det ut til at det funker greit nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå