m-kane Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Har netopp satt in ny hd, 60 gig, brukte fdisk til å partisjonere og formatere den (Delt i 4) Der gikk det greit (XP fant ikke disken før jeg gjorde dette) Etter DOS (FAT32) format, fant XP diskene, jeg stokket om på bokstavene, og quickformatet så diskene til NTFS, men den siste partisjonen vil ikke formateres i NTFS. FAT 32 går fint? Noen som har peil? Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Hvorfor bruker du fdisk når du kjører XP? Hvorfor ikke bruke XP's eget partisjons program? Høyreklikk på My Computer, velg Manage, gå til Storage og Disk Management. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 29. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2002 Er ikke så kjent med XP/NT systemet :smile: Da jeg starta XP etter at jeg satte i disken rapporterte den ikke noe ny HW, så jeg reboota til dos disk og fixa det der :smile: Men det løser ikkeproblemet mitt. Hvordan få den siste i NTFS? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Takker for råd :smile: Fått fiksa det. Sletta partisjonen i XP, og opprettet den igjen, funka fint :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå