værdama Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hei jeg lurte på om jeg kan bruke denne oppgraderingspakka: pakke jeg er litt i tvil siden det står nvidia og jeg har ati men jeg lurer på om jeg må ha nvidia skjermkort da siden jeg har ati eller er det det samme? takk for svar. btw er den pakka helt grei for spilling? vis jeg ønsker meg den til jul får jeg: amd 64 3200 1024 crosair value ddr 9600xt. er dette greit for spill? Lenke til kommentar
The_Droide Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 neida, det går fint med et ati skjermkort på nvidia chipsett og alt det der ser rimelig greit ut til spilling. Go for it Lenke til kommentar
the_lo0nytick Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 ja, jeg synes den er en veldig grei pakke med bra prossesor og passe bra hk og 9600xt personlig synes jeg holder , hvis du ikke er så kresen at du skal ha doom 3 på full graffikk , jeg tror nok du kan spille source spillene med full grafikk med det kortet ja Lenke til kommentar
værdama Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) takk for svar, selv så er jeg ikke så opptatt av og ha på FULL grafikk jeg synes det ser bra ut på medium og jeg da men det er meg. dere kan godt komme med flere tilbake meldinger. og sellom jeg ikke har allverdens skjermkort så har jeg jo 1024 mb ddr ram det skulle vel trekke en del opp ? Endret 28. november 2004 av værdama Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Som andre skriver, så blander du navnet på hovedkort chipsett produsenten (nVidia) og produsenten av skjermkort chipsettet ditt (ATI). Det som du burdeopplyse om, er hvilke andre komponenter du har i din PC. Hvis det er en gammel Pentium III, så er det sikkert endre komponenter som også er blitt utdaterte. Spesielt strømforsyning kan bli for små for nye systemer. Navne alle komponentene i ditt gamle system, så er det lettere å hjelpe deg. Lenke til kommentar
værdama Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) nå har jeg en 2000xp fra amd i pcen men jeg har 500 kr ligende her så jeg kan kjøpe ny strømforsyning. Endret 28. november 2004 av værdama Lenke til kommentar
værdama Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 noen som vet mange watt den pakka vil ta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå