Tjohei Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Fant disse: MSI GeForce 6800 256MB DDR PCI-E PCI Express, NX6800-TD256E Asus EN6800 GeForce 6800 256MB PCI-E PCI Express, Tv-Out/DVI-I Men hvorfor er prisforskjellen så stor? Har begge DDR3? Uansett, dette har jeg lyst på... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) detta la jeg og merke til! må være mye kort for penga! btw: står ingen info om MSI kortet på siten demmers.. Endret 28. november 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Fant ingenting om Asusen på Asus sine sider, heller... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vet ikke om de har DDR3 men skulle tro det. Men de har nok ikke GDDR3 siden det bare er GT kortene som har (i nvidia rekken vel og merke). Men prisforskjellen er litt merkelig ja. Siden det ikke står noe om de kan jeg ikke si hvorfor det er så stor prisforskjell. Lenke til kommentar
sidesprang Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) msi det er iallefall dette kortet. og hvis du går inn på produktsidene så finner du denne informasjonen som inneholder DDR3 minne. jeg synes dette kortet virket veldig bra til prisen, hvis ikke jeg overså noe. muligens "feilpriset" og vi vil se en prisøkning? edit: eller er det feil fra HW.no sin side som linker til feil versjoner i butikkene ? Endret 28. november 2004 av sidesprang Lenke til kommentar
HKS Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jepp! Legg merke til følgende ting på 6800NU kortet fra MSI: • NVIDIA® SLI™ multi-GPU ready Ellers er det jo ikke tvil om at det er PCIe... • Designed for PCI Express x16• Supports PCI Express high-speed interconnect (HSI) technology for bidirectional interconnect protocol conversion Endret 28. november 2004 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 edit: eller er det feil fra HW.no sin side som linker til feil versjoner i butikkene ? Tror ikke det. Se her hos Komplett.no: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305437&cks=SER Hvis man googler på produktnavnet finner jeg flere steder hvor de står DDR3 i speksen. Dette blir bare bedre og bedre. Og så SLI-mulighet også da... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 SLI på 6800Non ultra er jo knall! Da blir det billig toppytelse veit jeg! Mon tro om man må flashe kortene hver for seg, et av gangen e.l for å få 16 pipelines? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 lyst å handle dette kortet jeg ja =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå