TSP Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Er noe av disse prossesene på det vedlagte bilde virus eller no sånt?? Hordan slette?? Har Norton Internet Security Pack (symantec). EDIT: mistanken er først og fremst rettet mot " ~e5.0001 " den har to prosseser oppe med helt samme navn. (fant den ikke på processlibrary.com) EDIT 2: nå har ~e5.0001 tre prosseser med samme navn??? Endret 28. november 2004 av The Strategy-player Lenke til kommentar
akh Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 The Strategy-player Ifølge en webside: C:\DOCUME~1\SCOTT1~1\LOCALS~1\Temp\~e5.0001 This one is a known issue with the Football Manager game I'm playing at the moment, supposed to be being fixed with a patch soon, only appears when playing the game... Scan for både virus og spyware sånn i tilfelle. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) øhhh har ikke fotball manager.... Men jeg fant ut noe annet at hvis dere ser bildet er det en fil som heter isass.exe noe som er en trojan. Skal prøve å få sletta den med processlibrary.com nå. Bare som en advarsel!! EDIT: Nå er alt bare helt rot for er det en stor i ( I ) eller står det liten L ( l ) sannsynligvis er alt skrevet med små bokstaver så da er det en L ( l ) Men på den annen side kan jo den trojaneren isass.exe (med i) være så smart at den har stor i ( I ) for å gjøre oss ekstra forvirret, men akkurat nå føler jeg at jeg bare forvirrer meg selv.... Men ihvertfall nå har jeg søkt på nesten alle prosessene og funnet ut at det ikke var noe virus. Men jeg lurer fortsatt på hva ~e5.0001 er for no som nå etter at jeg restarta maskinen i sted er borte... Endret 28. november 2004 av The Strategy-player Lenke til kommentar
BF2Gamern Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 ~e5.0001 er en fil som kjøres på enkelte spill(Foreksempel Battlefield 2). Hvis du avslutter denne prosessen , vil det spillet som kjører denne selvfølgelig avsluttes . Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 det skal være lsass - LSASS - og den skal du IKKE røre Lenke til kommentar
-morten Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Kan være en ide å laste ned et program som viser litt mer info om prosessene enn det taskmanager gjør. Feks: ProcessExplorer (download nederst på siden) Da ser du blant annet utgiver, og selv om den sikkert kan fakes, så går det kjappere å finne ut om filen er legitim. Du ser også hvilke prosesser som "er foreldre" til andre osv. Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Eller bruke HijackThis, som står under siggen til zjulik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå