TSP Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Hei har et program som tar opp hele 15 000kb, det heter IEXPLORER.EXE og lignende har en mistanke til at det er et virus eller noe sånt. Og isåfåll hvordan får jeg slettet??? Håper øyeblikkelig svar!! EDIT: IEXPLORE.EXE heter det. Endret 28. november 2004 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. november 2004 Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Er ikke det Internett Explorer da? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 28. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2004 Øøøøh.... tabbe . Søkte på Processlibrary.com og fant ut at det var det ja, men jeg trodde først det sto IEXPLORER.EXE med "R" på slutten og da hadde det vært noe annet. Problemet er herved løst !! ( ) Lenke til kommentar
fendom Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Er det IEXPLORER.exe med store bokstaver, så er det vanlig internett explorer.. men hvis det står med små bokstaver så er det et virus. jeg har 2 iexporer.exe når jeg sjekker taskmanager min men vet ikke helt hvordan jeg skal få det vekk, så si ifra hvis du vet om en bra virus program Northon bare kjiler virusene litt før den lar den være igjen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Har du prøvd her???? Eller du kan se om du kan finne ut noe nyttig i denne guiden her. Forresten så er det IEXPLORE.EXE (legg merke til at det er uten R) internett explorer. explorer.exe er søkeprogrammet på datan mens iexplorer.exe ( det er med bokstaven R)(er forresten ikke sikker på om det står med store eller små bokstaver det siste, men...) er et virus men som kan virke som om det er en trojan. Endret 30. november 2004 av The Strategy-player Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Avslutt prosessen og se hva som skjer. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
husmann Skrevet 30. november 2004 Rapporter Del Skrevet 30. november 2004 Jeg sleit veldig med å bli kvitt et program med samme navn. Det startet opp hver gang dattern min startet pc'n sin og kvalte nesten alt hun gjorde. Jeg fant til slutt hvor det lå - og kverket det. Det er ikke sikkert det er det samme som din, men det het akkurat det samme, jeg gjorde som følger: Sørg for at du viser skjulte filer Klikk på C, eller hvor du har OS'et ditt. Klikk på Windows Finn mappen som heter INF Åpne denne mappen og åpne filen IERESET.INF i NOTEPAD! Finn det programmet du ikke ønsker(hos meg het det det samme som ditt), fjern det og trykk på lagre. Reboot Ta gjerne backup av fila så hvis du får problemer kan du legge inn den gamle. Kall den f eks IER1ESET1.INF eller noe slikt. Om dette hjelper - vet ikke. Hvis sedsbergs forslag virker var jo det lurt også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå