Klodrik Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Jeg har modem og MSN Messenger. En dårlig kombinasjon av følgende årsak: Messenger har en tendens til å logge av automatisk av og til. Hvis man er så uheldeldig å sende en fil (f.eks. en MP3) på 4 MB til en venn akkurat da, har ventet i over 20 min og fila er overført 95%, har man et lite problem og grunn til stange hodet i veggen. Det som skjer er at overføringen avbrytes og fila slettes og man må starte helt på nytt. Mens overføringa pågår lagres nokk denne fila et sted, TEMP-katalogen for eksempel, kanskje med et navn som er gjenkjennelig. Jeg vet at Word.tmp-filer har typisk navn som starter med W ~W****.tmp. Grunnen til at jeg vil vite dette er at man skal kunne kopiere fila til et anet sted før overføringen avbrytes for å ikke miste hele fila. Da har man iallfall et smakebit av MP3-en. Er det noen som vet hvor den mideltidige Messengerfila lagres og hva et typisk navn på slike filer er? tillegsinfo: AMD XP 1600+ 512 MB DDR SDRAM Billion Modem 56k V90 Internt PCI (Rockwell m/Voice) Win98 SE IE 6 med alle siste oppdateringer. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Svarer ikke på MSN-spørsmålet, men anbefaler deg å sette opp en ftp-server. Det er ikke vanskelig, og du kan fortsette filoverføringen når du vil. Anbefaler Serv-U. Lenke til kommentar
Klodrik Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 "MSN Messenger Support" kunne ironisk nokk ikke svare på dette spørsmålet Håper noen her har bedre peiling... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå