Fjelldal83 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Hei Jeg skal kjøpe et digitalkamera til noen i julegave og jeg har tilslutt kommet frem til Canon Powershot A80 til 2195 hos Netshop.no Spesifikasjonene er imponerende med tanke på pris. Har også sett litt på A85. Er dette kameraet å foretrekke fremfor A80 ? Takk på forhånd -Christoffer- Endret 28. november 2004 av Daemonifuge Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 A85 er ikke en ny versjon av A80. Det er en ny versjon av A75. Skal du ha den nye A80, må du gå for A95. Så A80 er altså et bedre kamera enn A85. Men A95, er bedre enn A80 igjen. (ble da fryktelig mye A'er her... tror jeg har stokket de riktig ) Lenke til kommentar
karlakse Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 men a80 er fortsatt et bra kamera. bruker det selv og er veldig godt fornøyd. skjermen er litt liten og med lav oppløsning, men bildene blir bra. Lenke til kommentar
dan2003 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har A-serien bedre bildekvalitet enn IXUS-serien? Lenke til kommentar
karlakse Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 tror linse osv er mye av det samme. fordelen er at du kan gjøre flere manuelle innstillinger på a-serien. feks lukketid, iso, blender og blitsintensitet. mulig at selve billedsensoren også er større, men dette er jeg ikke sikker på. spesifikasjoner og sammenligning av kameraene kan du gjøre på dpreview.com. der ligger det også tester av mange kameraer. a 95 er testet og ixus. megapixel.net har test av a 80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå