Rockj Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302367&cks=PRL ? kan denne brukest på ABIT KT7A hovudkortet? trenger ein ny prosessor der eg "somehow" klarte å få den brent... spørrsmålet mitt er om CPU'en kanskje er for ny til å funke på det gamle hovudkortet? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 De spørs... Ser ut som du heller bør se deg rundt på bruktmarkedet. Har en Athlon 1400 liggende (går på både fsb200/266 da den er modda med blyant). Dette er vel den raskeste CPU som man kunne bruke i KT7a. Hadde ikke tenkt å selge den - kjekt å ha en reserve liggende - men hvis ingen annen rå og du gir meg en god pris kan jeg vurdere det. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det skal virke fint (på 133Mhz) om du har revisjon 1.3 av kortet og nyeste BIOS. Med en eldre versjon er det ikke støtte for noen Athlon XP, men jeg vet om folk som har kjørt Duron (Appledbred) på disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå