Ksungam Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Dakar *kosepå* pedo var vel heller "morsinstinktet" som kom fram der btw ille det der ass, sliter med det var jævla dag på skolen... jeg er ikke kåt en gang jeg bare får bonern liksom, og det skjer alltid i første time! er flaut når du skal hente bøker liksom, men jeg pleier å ta henda i lomma og holde den på plass Endret 12. desember 2004 av ZiroN Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 haha.. olabukse er en fin ting Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 bruk stram boxer og løse bukser. Det går over når verste puberten er over. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Whahaha, for en horny little bastard! Hehe, han minner meg om en fyr som kom i bassenget vi en gang hadde svømming på skolen. Denne "fyren" er nok en gutt på ca. 12-13 år som er litt "tilbakeholdt" på det mentale plan. Han skulle ikke være der, men så kom han da og svømte rundt imens vi hadde distansesvømming. Det som var det fæle i historien, var at jeg hadde akkurat dukket under vann, og det første jeg så var at han stod naken i "nappemodus"... Usj! Også gliste han masse til jentene Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ser ingen gutt jeg.... tenkte akkurat det samme... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 (endret) Emm... Burde han vært der in the first place? Tidig var det da... Endret 16. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 slike situasjonen er kipe..... . men wtf gjør han dær i hele tatt? se på damer og stryke laksen i offentlighet... Gjør ikke alle det?? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Kjipt når den har en slik egen vilje. Kjipest på skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå