apoxdigital Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva pokker har et lite barn på en slik tilstelning å gjøre Første jeg også tenkte på, men Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hva pokker har et lite barn på en slik tilstelning å gjøre Hvis man studerer filmen nøye ser man en bil, for det er faktisk på ett bilshow ala. Gatebil Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 haha, for en kåt liten gutt Var da fælt som han skulle gnikke, og ikke prøvde han å skjule det på noe vis heller. Lenke til kommentar
greigster Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 hadde det ikke vært for at noen sa at det var en gutt nede til høyre hadde jeg aldri fått øye på ham.. var så mye annet å se på Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 NASTY! Men det slo an, her vi sitter samlet innpå bibloen, på skolen! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Var det en bil der? Jeg så filmen minst fem ganger og la ikke merke til noen bil? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) ahah.... hahahahaha!!! FÆlt som han skulle gnikke på'n ja! heahea :!: Holdt på å le meg ihjæl!! EDIT: Jeg så feil Endret 2. desember 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Noen som vet hva sangen de spilte heter? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hva pokker har et lite barn på en slik tilstelning å gjøre Egentlig ingenting, men det så jammen ut som han likte det han så...høhøh! Lenke til kommentar
XzYLsiT Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 jeg synes han så litt rar ur ja ... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kan jo hende han måtte på do også da Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 syntes serriøst synd på han. jeg er gutt selv og VEIT at den ikke kan kontrolleres Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 slike situasjonen er kipe..... . men wtf gjør han dær i hele tatt? Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 slike situasjonen er kipe..... . men wtf gjør han dær i hele tatt? se på damer og stryke laksen i offentlighet... Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Hehe! Joa, kjip situasjon. Se på ansiktet hans hvor flau han er. Men fine damer. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 hahaha.. Den var rå.. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå