Den Polse Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 hahahaah, bare tulla da!Var hjemme i helgen jeg Men når jeg er på byen klarer jeg å kun innta en moderat mengde av alkoholinneholdig pappabrus Pappabrus? Off, det forbinder jeg med sosseguttene fra oslo's beste vestkant. Har ikke hørt om øl? Ganske sikker på at det er øl han referer til. Selv foretrekker jeg Øverlies "Brunt tøysevann" Ikke alle fra beste vestkant drikker sider og denslags drit, selv foretrekker jeg å blande 50/50 med 96% og elefantøl, ekte mannfolkdrikk Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Denne diskusjonen tar litt av.. "Fortell om din kveld på byn" Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Denne diskusjonen tar litt av.."Fortell om din kveld på byn" Heh, ja. Men nå får ikke folk fortalt noe om sin kveld på byen før på torsdan/freddan. Derfor synes jeg det er greit at vi diskuterer litt andre ting i mellom tia Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Um, våkna med blod i munnen etter heftig fylletur på søndag. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 i dag var jeg og råna for ørtende gang. 4 folk i en peugeout. En feis og siden ville alle ut av bilen og hjem. Inkludert meg...... Kjedelig å være på bygda ass! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Var hos en kamerat i kveld jeg, ble ikke no bytur på meg nei Men helt grei kveld for det, finnes jo en kveld imorra også Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Va på MissNorway konkuranse på lokale Kroa... Det va ein del fiasko, for at det va bare 3 veeeldig tynne damer som ikke hadde former eller utseende. 130kr bortkasta. Ein dud som sølte ned den splitter nye øla mi Altid leit når det skjer... Blei ikke full for en eller anna grund. Traff ingen nye jenter. Dårlig musikk fra den lokale sangeren --> den karen kunne mange Rune Rudberg sanger men IKKE Ut mot havet! Det er tull altså... Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Kom hjem nå jeg. Ganske tidlig ja, men er ikke så gammel så... Var på fest hos en jente i parallellklassen. Drakk litt mye, men sitter da her så det kan jo ikke ha vært så ille. Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 En stund siden jeg var på byen sist. Men den byturen jeg vil fortelle om skjedde for en stund siden. Var en onsdagskveld jeg var med en kompis på onsdagsquiz på ETC. (kristiansand) Vi hadde det trivelig og greitt. Ble konsumert en respektabel andel brennevin (hverken møkka full eller edru) På vei til taxiholdeplassen sparket jeg borti ei pappkasse og dermed var det gjort. Politiet kom fresende med bilen sin. Kjørte forøvrig pappkassa flat. Og begynte å lire av seg. Jeg svarte pent og pyntelig på alle spørsmål. plutselig spør konstabelen hva jeg driver med. det skal du drite i sa jeg. (mente det har lite ellere ingenting med å sparke en pappkasse å gjøre) (etterlyste politiet hvor dem var da jeg i løpet av ett halvår hadde 6 innbrudd bilen min) Dermed var det gjort. Ble overnatting på statens bekostning + ei feit bot. Moralen må vel være : Hold deg unna pappkasser i fylla Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Livet kan være rimelig urettferdig av og til ja Men skal huske det, pappesker er fy i fylla Ble ikke noe drikking på meg i dag heller nei, ble bare chill hos en kompis, men greit det også av og til Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 AllriGht, vledig bar, må vrntr mred å tttt. sikkert i moste Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 AllriGht, vledig bar, må vrntr mred å tttt. sikkert i moste Det sa meg mye:-p Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg var med ut i går for å feire bursdagen til dama til ei venninne. Ble relativt rolig, men det er alltid moro med de to der! Skulle ha nachspiel hos meg, men hun ene var så full så de dro igjen ganske snart. Har en liten hodepine i dag som jeg ikke helt forstår da jeg tok det ganske pent i går/ natt Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 AllriGht, vledig bar, må vrntr mred å tttt. sikkert i moste Det sa meg mye:-p Frekkas hadde vært på julebord og hadde nok litt vanskeligheter med å formulere seg klart. Tydeligvis en vellykket kveld. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg var på party og ble helt idiot i gatene drakk alt for mye og lå på gresset og skreik etter biler og prøvde meg på en 20 åring og trua til meg no pils osv. Det var utrolig gøy, men jeg kan ikke huske mer enn at vi ble kastet ut fra ett party pga r|p knuste en tallerken den jøvelen. Jaja. Neste helg blir det PARTY Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå