Gå til innhold

Fortell om din kveld på byn

vanilla ice

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Tenkte jeg kunne starte en tråd der du som har noe på hjertet ang. kveldens bytur (gjelder alle kvelder hver helg) kan fortelle om episoder, utrykke din fortvilelse over ett eller annet som skjedde, eller rett og slett bare fortelle hvor gøy du hadde det ;)

Selv var jeg ikke på byn ikveld (i går kveld), men vil likevel høre deres historier.

Fyr løs :thumbup:

Takker for alle innlegg :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tjaa.. först gikk jeg med broren min og dama hans for å se etter en gave til et par som skulle forlove seg! vi gikk og gikk i nesten 2 timer og de hadde ikke funnet noe passende. den dagen hadde jeg i tilleg tenkt til å kjöpe en MP5 submachinegun (softgun) men det kunne jeg ikke for brodern hadde pengene mine, og han ville ikke bli med för de hadde funnet en bra gave. men da, som sendt ifra himmelen, möter jeg en kompis, så drar vi hjem til han og koser oss. på kvelden kommer brodern og henter meg. de har enda ikke funnet en bra gave (de er litt kresen på sånt) men så skal vi kjöpe den MP5 våpenet da, men BUTIKKEN ER STENGT!! vi kom 8 minutter for sent og etter en pinefull dag var bare det der for å sette prikken over i'en!

takk "kjäre" bror

p.s. er i finland så ä'ene og ö'ene er ikke lik norske

Lenke til kommentar
Var på julebord på fredag :) Var ganske skøy egentlig. God mat og dansing etterpå :)

Samma her :) Hun ene dansa t.o.m med håret mitt! (Ja, det er langt)

Lørdagen ble derimot rolig. Fikk sessong 5 av MASH i posten og dermed gikk den dagen. Sjekka vel postkassa ikke så lenge etter at jeg sto opp i 2-tida og pløya igjennom hele sessongen resten av dagen. Billigere slik, iallefall så dyrt som Stavanger er.

Lenke til kommentar
Ble kvalmende påvirket av en smule hardere stoffer en alkohol og banket opp en securitas vakt. Flaks jeg var raskere enn ham :p

Dumme meg.

Han begynte.

Hmm, ja, det er et stort problem det at man bare går rundt å passer sine egne saker, så kommer en vekter bort å begynner å sloss med deg. Hater når det skjer...

tipper du er stolt over deg selv nå :thumbdown:

Lenke til kommentar
Ble kvalmende påvirket av en smule hardere stoffer en alkohol og banket opp en securitas vakt. Flaks jeg var raskere enn ham :p

Dumme meg.

Han begynte.

Hmm, ja, det er et stort problem det at man bare går rundt å passer sine egne saker, så kommer en vekter bort å begynner å sloss med deg. Hater når det skjer...

tipper du er stolt over deg selv nå :thumbdown:

Enig med Den Polse på den der, ass...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...